Kezdőoldal » Tudományok » Természettudományok » Valaki elmagyarázná ezt?...

Valaki elmagyarázná ezt? Nagyon alapvető. (Matek - Diff egyenlet)

Figyelt kérdés

u(x)=y/x

y=ux

y'=u+u'x

A harmadik sor hogy jön ki?

2016. febr. 14. 18:34
1 2 3
 11/29 A kérdező kommentje:
Gépészmérnöki. BSc diploma megvan, MSc-t most kezdtem, de főállás mellett csinálom.
2016. febr. 17. 19:34
 12/29 anonim ***** válasza:

:DD

Nekem eddig is nagyon lesújtó véleményem volt a mérnökök matematika és fizika tudásáról, de te most rátettél egy lapáttal erre.

2016. febr. 17. 19:39
 13/29 anonim ***** válasza:
De gondolom csak hülyéskedtél, mert azt sem tudod mi az a diffegyenlet, a kérdésed pedig maximum egy gimnazista számára lehetne elnézendő.
2016. febr. 17. 19:41
 14/29 A kérdező kommentje:

Még pályakezdő vagyok, nem egy komoly mérnök. A mateknak és a fizikának azt a részét vágom, amit kellett használnom, a diff. egyenletek nem tartoznak közéjük.

Nyilván te jobban vágod a dolgot, bár mintha úgy rémlene, hogy a kérdést sem sikerült értelmezni, mert összezavart a diff egyenlet kifejezés, (Höhh? Hunn van?) ami mellesleg a tantárgy nevét takarja, aztán bámultál ki a fejedből, mint valami homályökör.

De az utánad következő rögtön kapcsolt, talán mert nem az általad emlegetett gimnazistáéval megegyező szövegértelmezéssel bír.

2016. febr. 17. 21:52
 15/29 anonim ***** válasza:

Hát ha a BSc képzésed alatt nem találkoztál soha diffegyenlettel, akkor mégis milyen fizikát tanultatok? :D Ezek szerint az egyenes vonalú egyenletes mozgás már túlszárnyalja a tudásodat fizikából? Az csak MSc-n jön?

Nem a szövegértelmezésemmel van baj, hiszen te diffegyenletekről fantáziálgattál a kérdésed címében, én pedig értetlenkedve álltam, hogy mégis hol van az. Jóhiszeműen az meg sem fordult a fejemben, hogy a kérdezőnek halvány lila gőze sincs a matekhoz és azt se mtudja mi az a diffegyenlet.

2016. febr. 17. 22:10
 16/29 A kérdező kommentje: