Készültek arról tudományok, hogy a Youtube reklámok milyen hatással vannak az ember idegállapotára, mentális egészségére?
Csak magamból indulok ki, rám semmilyen hatással nincsenek, soha nem nézek meg semmilyen reklámot, pláne a neten, mert az online vásárlást sem preferálom.
Inkább olyan tanulmányok lehetnek, hogy van e értelme egyáltalán a reklámoknak, illetve milyen lehet a hatásfokuk.
Nekem erős a gyanúm, hogy ezen költségek többsége egyszerű adócsalás, mert a reklám - propaganda egy olyan ágazat, ahol hatalmas lehet a visszatérítés, így függetlenül a reklám eredményességétől ez az iparág virulását okozza.
Az első kettő se járt a Youtube-on az utóbbi években... Elárulom, amikor a Haydn Oxford-szimfónia kellős közepén, két ütem között a pofádba kapsz egy vinnyogó reklámot, az kicsit sem olyan hatással van az idegállapotodra, mint amikor a TV-ben a Barátok Közt két félepizódja között lemegy a szokásos reklámblokk. Teljesen mindegy, hogy megnézed-e a reklámot vagy sem, a váratlan megszakítás és a Skip Ad gomb kivárása önmagában is frusztrációforrás. Köze nincs a TV-s modellhez.
A Youtube szándékosan zaklatja az alapfelhasználóit a reklámok lehető legirritálóbb elhelyezésével, hogy a Premium előfizetés felé terelje őket. PC-n az adblock erre úgy-ahogy megoldást jelent, de mobilon cseszheted.
1
Csakhogy nincs választásod, úgyis bedobja a reklámot. És rá kell kattintanod az átugrás gombra amint letelik az 5 mp. Ez nagyon idegesítő, mert ha nem vagy gép közelében mert valamit hallgatsz (zenét, dok filmet stb) akkor közben is bedobja a reklámot és ha nem tudsz rákattintani az átugrásra mert vizes a kezed pld akkor akár 3 percig is nyomja a hülye reklámot.
Nekem inkább azzal van bajom, hogy a videók többsége full hangerőn is alig hallható, de amikor feljön a reklám, attól meg az egész ház zeng...
Sokszor konkrétan szívbajt kapok, amikor elindítok egy videót és reklámmal kezdődik.
"Az első kettő se járt a Youtube-on az utóbbi években... Elárulom, amikor a Haydn Oxford-szimfónia kellős közepén, két ütem között a pofádba kapsz egy vinnyogó reklámot, az kicsit sem olyan hatással van az idegállapotodra, mint amikor a TV-ben a Barátok Közt két félepizódja között lemegy a szokásos reklámblokk. Teljesen mindegy, hogy megnézed-e a reklámot vagy sem, a váratlan megszakítás és a Skip Ad gomb kivárása önmagában is frusztrációforrás. Köze nincs a
TV-s modellhez."
A TV-ben sem csak Barátok köztöt adták az elmúlt hetven évben. És a legtöbb műsort simán félbeszakítják reklámblokkal, gyakran a legcsekélyebb tekintet nélkül arra, hogy épp hol tart a műsor. Nehogy azt higyjétek, hogy a Google az első a világon, aki mindenből pénzt akar csinálni.
9
Végülis igazad van. Nincs értelmes tartalom már fent. Ezelőtt 10 évvel még érdemes volt, lehetett nézni mindent, gólösszefoglalókat, műsorbevágásokat stb, most a szerzői jog miatt semmi értelmes tartalom, elárasztották a megélhetési youtuberek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!