Mennyivel másabb az Y generáció életében az okostelefon, mint Z életében?
"Egyáltalán nem a géphez kell értenie. Hanem ahhoz a funkcióhoz, amire használni akarja. "
"Amíg valaki rá nem jön, hogy előbb tanulni kéne."
Teljesen egyetértek.
Egy mai androidos telefon használati utasítása (nem az az 5 oldalas pamflet, amit a készülékhez papíron adnak, az kábé a bekapcsoláshoz elég és kész) sok száz oldalas.
Ezernyi menü, ezernyi menüponttal.
Már egy testreszabást sem lehet két oldalon leírni. Egy okosasszisztens beállítása külön kis könyv lehetne.
Pedig ez a leginkább felhasználóbarát alapokon nyugszik, egyszerűen csak olyan sok a lehetőség, hogy nem lehet pár szóban összefoglalni a kezelést.
Ezt bizony tanulni kell.
És lehet.
Ha van affinitás.
De a felhasználók többsége elakad az insta és a szelfi szintjén, esetleg játékok futtatása.
Az meg természetes, hogy ha valami nem megy, a legegyszerűbb a programozót meg az IT-st szidni.
Nekik megvan az a terület, amit átlátnak, ott megpróbálják a legjobbat kihozni.
De ők sem tudnak mindenre felkészülni.
Egy cipőtervező sem feltétlenül gondol arra, hogy a vevőt még járni is neki kéne megtanítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!