Miért kell minden online intézni manapság?

Figyelt kérdés
Nem lehet felvenni kapcsolatot egy ÉLŐ emberrel aki esetleg tudna segíteni egy rendkívüli szituációban. Mert a valóság nem mindig olyan amit online rendszerekbe beprogramoznak.
2022. nov. 23. 18:56
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
Az én stressz-szintemet speciel biztosan csökkenti, hogy itthonról intézek szinte mindent emberi interakciók nélkül, pedig nem vagyok egy kórosan introvertált ember. Mondjuk én nem Magyarországon élek, szóval a holland hivatalok rendszerit ismerem csak e téren. Itt nagyon jól működik az online bürokrácia.
2022. nov. 24. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
Milyen környezetben és mit akartál elintézni? Szolgáltató vagy közszféra? Az Ügyfélkapu tud nehézkes lenni, viszont szerintem egy áldás, hogy nem kell mindenhova személyesen berohangálni. Időt és pénzt takarít meg.
2022. nov. 28. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 A kérdező kommentje:

12


Ez sajnos már minden környezetben előfordul, úgy közszférában mint szolgáltatásokban.

Trend az , hogy elég nehéz megtalálni egy telefonszámot, sok weboldal eleve úgy van szerkesztve, hogy előbb kérdéseket tesz fel, majd cikkekhez irányít át, majd ha átrágtad magad megannyi anyagon magad (az felhasználó ideje ugye nem pénz) és annak ellenére sem találtad meg a választ a saját kis kutató és nyomozómunkád során akkor esetleg ad egy telefonszámot amit felhívjatsz (sok esetben csak egy email címet vagy chat lehetőségét egy virtuális ügynökkel) és amelyet ha felhívsz erőteljesen kell koncentrálnod, hogy a választható 40-50 opció közül nehogy rosszat üssél mert akkor kezdheted elölről, esetleg várhatsz 20-25 percet amíg kapcsolnak csak hogy kiderüljön, rossz opciót nyomtál mert a 2-es helyett a 3-ast kellett volna!!!


Tehát akárhogy fogalmazok, nagyon szörnyű és összeszorul a gyomrom minden esetben amikor fel kell venni a kapcsolatot velük.

2022. nov. 28. 17:37
 14/17 anonim ***** válasza:

Pedig épp ideje már, hogy a kedves lakosságnak valami köze legyen ahhoz, hogy mit akar elintézni. Akkor jó hivatalba menni, ha fogalmad sincs miröl van szó, odaadod a papírt, és a hivatalban ülö ügyfélszolgálatos mindent elintéz, meg háromszor elmagyaráz. Mivel ilyen közéleti dolgokat a mai napig nem tanítanak iskolában, így online intézve beletanulnak az emberek, hogy mi az amit csinálnak, mi mivel jár, mihez mit kell benyújtani, kitölteni, stb.

Szerintem nem olyan rossz a dolog.

2022. nov. 29. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 A kérdező kommentje:

14


Igen, csak nem kéne az ember idejének 100%-át a tanulás kitegye. Vannak ott más dolgok is, lazítás, család, barát, hobbi stb.

2022. nov. 29. 08:42
 16/17 anonim ***** válasza:
100%
17:01-es vagyok: közszférában dolgozom, ami korlátozott mértékű ügyfélszolgálattal jár, és azt látom, hogy az ügyfelek igen nagy hányadban el sem olvassák azt, amit kiküldünk nekik.
2022. nov. 29. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:

#15

én sem erre gondoltam, hanem hogy alapvetö hétköznapi élettel kapcsolatos dolgokat be kellene építeni a tantervbe, sok felesleges tananyag helyett.

Heti 5 tesióra nem kell. Történelemböl is sok mindent ki lehetne szelektálni. Irodalomból is. A földrajzban lehetne több környezetvédelmi rész a globális vonatkozásokkal, fenntarthatósággal, stb.

2022. nov. 29. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!