Miért kell minden online intézni manapság?

Figyelt kérdés
Nem lehet felvenni kapcsolatot egy ÉLŐ emberrel aki esetleg tudna segíteni egy rendkívüli szituációban. Mert a valóság nem mindig olyan amit online rendszerekbe beprogramoznak.
2022. nov. 23. 18:56
1 2
 1/17 Psycho ***** válasza:
100%

Azért általában fel lehet venni.


Az automatizációban az a jó, hogy rengeteg esetet meg lehet így oldani, anélkül, hogy élő ember kelljen hozzá. Ez nagyban tehermentesíti az ügyintézőket.

2022. nov. 23. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
72%

Az online ügyintézés lehet áldás, mert senkire sem kell várni, és lehet átok, ha a probléma nem automatizálható.

A cégek jellemzően szeretik kivédeni a direkt kapcsolatot, mert nincs felelős ügyintézőjük, a legtöbb betanított, aki szinte semmihez sem ért. Ilyen emberrel sem jobb találkozni.


Régen is igaz volt, csak ma más területeken és másképp, egyes ügyek elintézéséhez lelemény és nagy türelem kell. Az autőmaát is át lehet verni, ha nagyon muszály.

2022. nov. 23. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 MDaniel98 ***** válasza:
100%
Ez így a legegyszerűbb még mindig a legtöbb embernek.
2022. nov. 23. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%
Mert sok ügy automatizálható és így költséghatékonyabb. Ha nagyon kell akkor meg el tudsz érni valakit. Én pl. online nyújtottam be az árvaellátás iránti kérelmet, de elakadtam egyik pontnál mert nem volt tiszta mit kéne oda írnom. Felhívtam a nyufit, aztán az ügyintéző néni elmagyarázta. De gyorsabban elbírálták, nem kellett postára, megvárni a kézbesítést stb.
2022. nov. 23. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
100%

Azért át lehet jutni, de rengeteg munkát megspórol nekik.

Mert pl egy internet szolgáltatót nézve az ügyfelek egy nem elhanyagolható része tényleg olyan, akik nem nézték meg, hogy van-e egyáltalán áram, és be van-e dugva a modem. Nagyon sok ügyfél kiszűrhető így.

De az áramszolgáltót nézve, ott is a kimaradások jelentős része 2-3 perc alatti, hidd el, sok olyan van, amikor az automatán nem jut át az illető, mire meg is oldódik a probléma.

ui.: Ha mindenáron gyorsan át akarsz jutni az automatán, akkor kezd el használni szép magyar anyanyelvünk változatos káromkodásait. Azt nem tudja felfogni, így hamar átkapcsol várakozásra egy emberi ügyintézőhöz.

2022. nov. 23. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
100%
Én még azért nem találkoztam olyan helyzettel, hogy ne lett volna ott egy teleonfszám is, ha beszélni akarsz egy emberrel.
2022. nov. 24. 00:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 A kérdező kommentje:

6


Gyakran egy telefonszámot is megtalálni egyes honlapokon elég trükkös és munkás folyamat.

Szerintem összességében a stressz szint növekedett emiatt.

2022. nov. 24. 08:35
 8/17 anonim ***** válasza:
Online ügyintézéshez nem kell papírból sem annyit felhasználni, csökkennek a postázás általi költségek ha online küldik a dokumentumokat. Mondhatni nem kell miatta erdöt kivágni.
2022. nov. 24. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 A kérdező kommentje:

Ja, hogy ebbe már klímaváltozás propaganda is van?


Van papír szívószál már de valamiért az üdítőket még mindig műanyag palackban árulják

2022. nov. 24. 09:03
 10/17 anonim ***** válasza:
48%

A papír szívószálakat pedig müanyag zacskóba. Ráadásul legtöbbször festik is öket. Meg kapod hetente a kilónyi reklámújságot...

Bolond az emberiség, ez nem kérdés.

2022. nov. 24. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!