Kezdőoldal » Tudományok » Alkalmazott tudományok » Kitaláltam elméletben egy új...

Kitaláltam elméletben egy új tipusú belső égésü motort, most mi a teendőm ha szeretném hogy ha jobb a jelenlegieknél akkor ilyet gyártson a világ?

Figyelt kérdés

Volt nemrég még egy tipusu belső égésü motor amit kitaláltam ,de utána láttam ,hogy már előttem feltalálták ,de ezt amit most kitaláltam még nem kaptam rá az interneten sehol sem ... Tehát lehet ,hogy első vagyok a találmányban ,, hogyan tudnám meg hogy jobbe ez mint a jelenlegiek (értem itt a hatásfokat ,teljesítmény ,meg emissziós értékeket ) na meg az élettartamat meg gyártási költséget ....


Volna még egy ötletem a co2 kivonásához a légkörből könnyedén ,ezzel az ötlettel mihez kezdjek ?



2018. okt. 29. 00:14
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
Amit a CO2-ről írtál, azzal az a gond, hogy a LÉGKÖRBŐL kellene kivonni. Bárhol máshol van, az nem okoz üvegházhatást, csak a légkörben.
2018. okt. 30. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
Különben nem értem miért kellene a hatásfok, teljesítmény és emissziós értékek megállapításához megépíteni a motort... Ha már tervezel, akkor számold ki papíron a várható értékeket, utána lehet építeni és kimérni, hogy mennyiben tér el a gyakorlatban, aztán vissza lehet menni a tervekhez finomítani rajta. Mint korábban már mondtam, ha nincs meg hozzá a tudásod, akkor kopogtass egy gyártó K+F részlegénél (kutatás és fejlesztés). Ostobaság nulla tudással erőlködni, ha tényleg olyan jók a terveid, mint állítod.
2018. okt. 30. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 Wadmalac ***** válasza:
87%

Végül is a Wankel-motor is remek találmány volt már egy vacak skicc állapotában is, a hatásfok, emisszió stb. ismerete nélkül is, tehát a számítógépes modellezés már csak a találmány gyárthatóra csiszolása, ha az ötlet tényleg forradalmian új, annak móricka-ábrából ki kell derülnie, utána persze neki lehet esni a profi megvalósításnak.


Maga az ötlet lehet jó pontos motormérnöki ismeretek nélkül is. Mint ahogy rossz is. Próba cseresznye.

2018. okt. 30. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje:
Wadmalac ,köszi az ötleteket és a pozitív válaszaidat !
2018. okt. 31. 20:28
 15/17 Wadmalac ***** válasza:
75%

Jelen témában erősen empatikus vagyok, mert nekem is van egy félvázlatos tervem belsőégésű motorra, gyakorlatilag csak forgómozgású alkatrészekkel, vagyis valahol rokon a Wankel félével, de geometriailag és működésben is teljesen más. Még rengeteg gyerekbetegségtől szenved az ötlet, de nem adom fel, ha összeáll, én is bepróbálom kickstarter vonalon.

Én alapból hidrogénüzemben gondolkodom és kerámia kialakításban, így az üzemanyaghoz passzolóan vízkenésű is lesz a rendszer.

2018. nov. 5. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 Bereczk Jénos ***** válasza:
0%

LE KELL VÉDETNI aztán fizetni a fenntartási költséget, megérné beszélni olyan pilótákkal, akik még majd most szállnak fel, mert a gyakorlat az,

hogy lezuhannak, esetleg egy jó motor segítene(?)!

Nekem egy egyetemista mondta: "a motor teljesítménye, a motor súlyától függ"!

Ha betonból lesz és baromi nagy, talán van esélyed(?)!!!!!

A WANKEL hazugságot nehéz lesz legyőzni, a MAZDA tudja, hogy mit csinál!!!

2023. júl. 30. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 Bereczk Jénos ***** válasza:

Adok egy tippet a neten FDRM , szerintem ma a legmodernebb motor.

3kg, 10 hengeres, négyütemű, 80 LE!!!! Ha ettől egyszerübb és jobb.......

Írd meg nekem, akár az FDRM honlapján, vagy hívjál a 06-30-711-8164-es telefonszámon, beszéljük meg!!!!!

2023. júl. 30. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!