Azért ez egyelőre meglehetősen mesébe illően hangzik.
Levegőtől nem gurul az autó...
2013. aug. 6. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
A levegő nyomását szinten kell tartani, ha ugyanannyi teljesítményt akarunk a kocsitól egész úton, úgyhogy valaminek hajtania kellesz a benne lévő kompresszort.
Ha csak nem találtak ki valami teljesen újat, akkor ez halott projekt.
2013. aug. 6. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Nem működne mert ahhoz hogy legyen megfelelő mennyiségű nyomás hosszú útra ahhoz kell egy kompresszor és hozzá egy nagy teljesítményű akkumulátor ami működtetné és jelenleg sokkal egyszerűbb egy sima villanymotoros autó mintha kompresszorral variálnának rajta. Persze ha lenne egy tartály azzal is csak néhány percig működne a dolog, tehát maximum pót "üzemanyag" ellátásra lehetne megoldani.
2013. aug. 6. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Újabb pofon a sz#rnak, ha beleraknak egy motort a sűrítéshez. Ha nem nem akkor az egész működésképtelen.
Szóval a jelenlegi technológiák nem teszik lehetővé a működését.
G.
2013. aug. 6. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Szemmel láthatóan egyik válaszoló sem érte fel ésszel, hogy a sűrített levegőben energia van. A kérdés pont arra vonatkozik, hogy ez az energia elég lehet-e, és mire.
2013. aug. 6. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
A sűrített levegőben pontosan annyival van több energia a normál nyomású levegőhöz képest, amennyi energia a szóban forgó sűrített levegőmennyiség összesűrítéséhez volt szükséges. (Helyesebben még annyival sem, mert még nem találtuk fel a 100%-os hatásfokkal működő levegősűrítő berendezést - ezért a sűrítéshez szükséges energia egy része veszteségként könyvelhető el.)
Tehát továbbra is ott tartunk, hogy szükséges egy levegősűrítő szerkezet, amely lehet villany- vagy fosszilis energiával működő motor. Ám akkor már sokkal egyszerűbb eleve az autó kerekét meghajtani a villanymotorunkkal vagy fosszilis üzemanyaggal működő motorunkkal, mint egy plusz veszteségekkel járó sűrítőeszközt is közbeiktatni a meghajtásláncba.
2013. aug. 6. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
Mi az, hogy "vagy ezt is elemészti az olaj ipar"? Mi ez az előítéletesség.
2013. aug. 6. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
#5: Szerinted mennyi energiát lehet tárolni egy egytized köbméteres levegőtartályban? Szerintem nagyon keveset...
G.
2013. aug. 6. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
Rövid távon természetesen működik. Fiatal mérnököknek szoktak kiírni versenyt Pneumobil néven. Ez néhány kört jelent egy rövid pályán saját tervezésű járművel és a feltételeknek megfelelő nagynyomású levegővel. Ez abszolút rövid távon, boltba járni 2-3 km-ra meg vissza működhet, de ettől még igen messze állunk...
2013. aug. 6. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
Sceptic: látszik, hogy neked már a szüleid is páros ujjú patások voltak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!