Az elektromos robogókat nem kéne betiltani a szilíciumuk miatt?
He? Valami kifejtés, hogy szerinted mi a baj az elektromos robogókkal, vagy a szilíciummal?
Megjegyzem, akkumulátort is írsz, de ott nem nagyon van szilícium. Az leginkább az üvegben, félvezetőkben, mikrochipekben, napelemekben használatos elem.
Személy szerint nem vagyok az elektromos járművek rajongója, de:
1. A szilíciumnak az égvilágon semmi köze nincsen az elektromos járművekhez, mert ahogy #1 írta, az akkumulátorokban nincs szilícium. A félvezetőkben van szilícium, azzal pedig teli vannak a nem-elektromos járművek is. Na meg ezt a kérdést miről írtad? Számítógépről vagy telefonról? Tiltsuk be! Ez a honlap, ahová a kérdést kiírtad, miről fut? Egy szerverről? TILTSUK BE! Ha elüt a busz és lélegeztetőgépre kerülsz, azt mi vezérli? Hát persze... T-I-L-T-S-U-K-B-E!
2. Ha már mindenáron elektromos járműveket akarunk, akkor a biciklik/robogók kategóriája az pontosan az, ahová való az elektromos hajtás. Nagyobb motorokba és autókba nem.
Szóval nem, nem kéne. Amúgy sem, a szilícium miatt meg főleg nem.
Egyáltalán mi ez a szilícium-szorongás? Még nem hallottam róla, ezért számomra ez egy teljesen új őrület!
Talán megoldást jelentene, ha a kérdező egy gázbolygóra költözne, mert ott nem lenne körülötte annyi szilícium!
XD
Annak is van magja... milyen szorongató érzés lenne, hogy ott van a lába alatt?
Rosszabb, mint az 500 atmoszféra.
A szilikózis nevű súlyos tüdőbaj neve is a szilíciumból van eredeztetve - lehet rettegni!
XD
Te kavarod a szilíciumot és a lítiumot. A szilícium vegyületei (sziklák, kövek ásványok), a Föld 4 vagy 5. leggyakoribb eleme. A lítium az valóban más tészta, mert az a Nátriummal és Káliummal van egy elektroncsoportban, valóban hevesen reagálnak a vízzel és az akkumulátorok fontos alkotóeleme.
Itt a fő gond nem annyira a technológiával van, hanem a méretezéssel, ezek Magyarországra hatalmas gyárak (nincs áram, amivel fel lehet őket tölteni, a gyártáshoz is sok áram kell), nem ide valók. Reális méretben a környezetszennyezésük sem lenne olyan nagy, de ezek akár fél Európát is ellátják akkumulátorral úgy, hogy itt szennyeznek, na ez a sok. A másik probléma, hogy egy gyárban mindig történik baleset anyagfáradás, emberi hiba, természeti katasztrófa miatt és ez mekkora környezetszennyezést okoz és mennyire lehet ezt a cégen behajtani. Ez a baj, hogy egy ekkora hátszéllel rendelkező céget, nem fognak megbüntetni nagyon, mert az aláásná a magyar-kínai kapcsolatokat, az okozott kár meg óriási is lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!