Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Megéri megvenni ezt a gitárt?

Megéri megvenni ezt a gitárt?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok, jó lenne-e nekem?


C.Giant gyártó, kép : [link]


Jó lesz ez nekem?


2011. nov. 2. 20:21
1 2
 1/17 A kérdező kommentje:
Ár 75euró, de lealkudtam 60ra! :D
2011. nov. 2. 20:26
 2/17 anonim ***** válasza:

Sose hallottam róla, de ennyi pénzért sokat nem lehet várni.

Ilyen árkategóriában mindig ki kell próbálni, mert előfordulnak használható darabok, de a nagy része hulladék.

2011. nov. 2. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:
És honnan tudhatom hogy használható-e?
2011. nov. 2. 20:50
 4/17 anonim ***** válasza:

Meg kell nézni tartja-e a hangolást, ha komolyabban megnyújtogatod a húrokat, a bundok jók-e, nem zörög sehol, egyenes-e a nyak, az elektronika működik-e, pickupok normálisan szólnak...

Igazából a kulcsok, húrláb, bundok, nyak egyenessége a legfontosabb, a többi olcsóbban javítható.

2011. nov. 2. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:
Hát a gitár új, németből lett behozva.
2011. nov. 2. 21:18
 6/17 A kérdező kommentje:
Ha kell tudok közelebbről képeket adni...
2011. nov. 2. 21:21
 7/17 A kérdező kommentje:
2011. nov. 2. 21:23
 8/17 anonim válasza:

Szerintem akkor inkább vegyél Harley Benton gitárt a Coda hangszerbe, én is ezzel kezdtem, teljesen meg vagyok vele elégedve. És 100%-ban ugyanaz a kinézete ^^

[link]

2011. nov. 3. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:

Harley Bentont még viccből se.

Tényleg, képekből semmi sem látszik, ezeket élőben kell megnézni.

Nincs valami ismerősöd aki régebb óta gitározik?

Vidd el, nézze meg, játsszon rajta kicsit.

Akinek van tapasztalata, annak gyorsan kibuknak a hibák.

2011. nov. 3. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim válasza:

Ez ilyen aldi-ban kapható kínai gitár. Minőségre ugyanaz mint a harley-benton és társai. Készletben most megy az aldi-nál 30ezerért.

[link]