Ha a sima YT-ra előfizetek, akkor amikor "kijövök" az app-ból másik oldalra, miért nem játssza le tovább a zenét?
21
Oké.
Köszönöm.
Akkor ezek szerint a YT-ra nincs előfizetés (?). A YouTube Premium-ra van. (?)
Vagy?
(Egyébként tanár vagyok és akárhányszor, szó szerint akárhányszor elmagyarázok vmit vkinek. Ezért is vállalok csak egy tanítványt és nem tanítok suliban ill. nyelviskolában. Hogy mindig mindenkinek úgy tudjak elmondani vmit, akár százszor is, hogy a végén megértse. És minél több bizalmat és biztonságot adok, annál hamarabb menni fog a megértés, elsajátítás, önbizalom.)
Elkezdtem leírni mint egy ötévesnek, de felmész a youtube.com/premium oldalra és MINDEN le van írva nagyon részletesen.
Ha ezt nem sikerül megtalálni meg értelmezni körülbelül 2 perc alatt, akkor tényleg fölösleges itt vergődnöm, tanárnéni ide vagy oda.
23
AKKOR NE ÍRJ. Ennyi. 😂😂
23
Még annyit, h egy FELNŐTT ember tudja, h különböző emberek különbözőképpen dolgoznak fel, értenek meg, tárolnak, adnak tovább információkat. Tehát ahogy TE magyarázol NEKEM, az nem jó.
Ergo mondhatom, h te nem vagy felnőtt, mert nem érted meg, hogy másként értünk meg és értelmezünk dolgokat...
Nem tudom, a hétköznapokban hogyan boldogulsz, lehet, h csak ezeket a softwar-hardware dolgokat nem tudod átadni. A prohardver fórumokon hardcore oktatást kaptam (férfiaktól) ÉSSSS megértettem, amit mondtak. 😂😂
És levezetésképpen:
School of Rock: The Legend of the Rent
"You're not hardcore
Unless you live hardcore"
😘😘
28
Anélkül, hogy minősítenélek, leírom, hogy mi a helyzet.
Van a sima YT, ez ugye nem tud gyak.lag semmit.
Van a YT Music, ez már le tudja játszani a háttérben a zenét. Ez van most nekem. Ez kerül havi 1490 forintba.
És van a YouTube Premium, azt pont lesz.rom, hogy mit tud. (Az biztos, hogy 1790 forint havonta.)
VÉGIG azt a terminológiát használtam, hogy "sima YT", olvass vissza. Nem YT Music-ot írtam.