A tvgo oldalon a családi csomagra szeretnék előfizetni, de folyamatosan azt a hibaüzenetet kapom, hogy M1300, már napok óta, mitől lehet ez?
Figyelt kérdés
csatlakoztattam a gyorsfizetési oldalon a kártyámat, hozzárendeltem a profilomhoz, van rajta elég összeg, az öt forintos probafizetés is sikerült (háromszor is) MI a probléma kérlek segítsetek!2017. dec. 2. 14:06
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!