Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » A 1553NY nyilatkozatomat...

A 1553NY nyilatkozatomat szeretném Ügyfélkapun keresztül feltölteni. Mit tegyek, ha folyamatosan csak az alábbi hibaüzenetet kapom?

Figyelt kérdés

"Hiányzó vagy hibás 'prop.usr.ds_scr' paraméter!" Próbáltam aláírásra küldeni, feltölteni, de minden kísérletemre ugyanez a válasz.

Keresgéltem már a témában, találtam korábbi kérdést ugyanerről itt az oldalon is, de egyik sem segített a probléma megoldásában. Lefuttattam a hibakeresőt is, ami csak egy figyelmeztetést adott ki, hogy amennyiben van adószámom, írjam be. Nincs adószámom, az adóazonosító jelem pedig a többi adatommal együtt be lett írva.

Mást nem töltöttem ki, csak az alapadatokat tartalmazó legelső lapot és az 1%-om felajánlásáról szóló részt.

Úgy emlékszem, tavaly is így küldtem el. Talán elfelejtettem valamit?

Minden segítséget előre is köszönök!



2016. febr. 4. 16:50
 1/4 anonim ***** válasza:

Ez elég valószínű, hogy egy fejlesztői hibaüzenet, és nem a felhasználóknak szól. Így te nem is nagyon tudsz vele mit kezdeni. Amit leírtál, az alapján nem te vétettél hibát.


A megoldás szerintem az lehet, hogy ezt hagyod a francba, és létrehozol egy új nyomtatványt, szépen kitöltöd, és azt próbálod beküldeni. Ha ez sem segít, akkor letörölni a programot teljesen, és újratelepíteni. Szerintem mennie kell, én már küldtem be idén 1553NY-t, és probléma nélkül vette a dolgot.

2016. febr. 4. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Nem lehet, hogy azért nem tudod elküldeni, mert lejárt a jelentkezési határidő erre az opcióra?
2016. febr. 4. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Ezt találtam:


"A nyomtatványkitöltő program használatakor a "Nyomtatvány megjelölése

elektronikus beküldésre" parancsnál a következő hibaüzenet jelenik meg:

"Hiányzó vagy hibás prop.usr.ds._src paraméter". A .abevjava könyvtárban

lévő .enyk fájlban szerepel ez a paraméter. Mi okozza akkor a hibát?

Több dolog is okozhatja:

• A KRDIR környezeti változó nincs beállítva.

• Az első telepítés óta újraindította-e a gépét? (ez csak a környezeti változó miatt

problémás linux alatt).

• Ellenőrizze a Szerviz/Beállítások menüpontban, hogy a digitális aláírás könyvtára

létező könyvtárra mutat.

• Ne használjon ékezetes karaktert a könyvtárnevekben. (Windows 98 alatt probléma.)

2016. febr. 4. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a segítséget, ma végre sikerült elküldenem a nyomtatványt. :)
2016. febr. 5. 14:56

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!