Az idegesítő, bicskanyitogató reklámok készítése miért vált bevett szokássá?
Figyelt kérdés
Kezdődött ugye a Maggi "omlósz" hülyegyerekével, aztán jött pocak, most meg az a rühes, falkarmolászásra ingerlő grandó-reklám, amin már egyértelműen látszik, hogy ezzel a céllal készült(hogy csak a legborzasztóbbakat említsem). Ekkora píáros trükk lenne az, hogy a negatív hírverés is reklám? Komolyan működik az, hogy ha valamit egy tenyérbemászó f@szsággal próbálnak eladni, akkor a paraszt majd a boltban a Knorr helyett pl. a Maggi omlószát veszi? Én direkt nem veszem az ilyeneket..2012. dec. 27. 01:50
1/1 anonim válasza:
Igen, sajnos ezek azok a pszichésen ható dolgok amik bevésődnek az emberek agyába. Kevés olyan ember van aki ezért tudatosan nem azt veszi. A többség igen, ezért megéri nekik szándékosan idegesítő reklámot csinálni. És igen, a negatív reklám is reklám, lásd hajdú péter beáll a mozgássérültek részére fenntartott park. helyre és társai "hírek".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!