A tévének milyen létjogosultsága maradt még?
- Előfizetési díja van. A színvonal általában nem jobb a YouTube-nál. A reklámok elsősorban mégis alaposan megtöltik a műsoridőt, és tudjuk, hogy sokmilliárdos költségvetéssel működnek a csatornák. A nézettségi adatokra ránézve, a YouTube már előrébb van: a tévén a héten a legnézettebbek 500-800 ezret tudtak hozni, a YouTube-on ez a szám szintén 300-800 ezer.
- Technikailag a tévé sokkal elavultabb, hiszen a YouTube-on bármikor nézhetek bármit, gyorsíthatom, megállíthatom, feliratozhatom, kommentelhetem.
Miért hirdetnek mégis inkább a tévén a cégek, illetve miért fizetnek rá elő az emberek?
A tévé premierkori nézettséget mér, a Youtube a feltöltés óta eltelt időt összesíti. Nem ugyanaz, hogy azonnal megnézték 300 ezren egyszer (1 órán belül), vagy 1 hónap alatt gyűlt össze akár többszöri lejátszással.
A tévének az a létjogosultsága, hogy a középkorú és idős lakosság nagyjának még mindig ez a fő szórakoztatóeszköze és ahonnan az információt szerzi (pl. ezért tökéletesen működő propagandaeszköz a tévé és rádió). Már elindult a hanyatlás, de kell még pár generációváltás ahhoz, hogy komolyan átalakuljon a tévézés.
Időseknek egyszerűbb használni, mint az internetet.
Más előnye/értelme szerintem sincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!