Miért van hajnalban is annyi reklám a tévében, mint nappal?
Figyelt kérdés
Régen ilyenkor már szinte nem is voltak, mert elhanyagolható számú ember néz tévét, egy mozifilmet max egyszer 5 percre szakítottak meg. Most nézek egy filmet, de annyi reklám van benne mint nappal. Ennyire meggazdagodtak a hirdetők a koronavírustól, hogy hajnalban töredék emberhez is megéri nekik reklámozni?2021. febr. 25. 01:03
1/3 anonim válasza:
Minden egyes reklámból pénz jön, akkor is, amikor kevesebben néznek tévét, kivéve a közszolgálati csatornáknál, mert azok nem reklámokból tartják fenn magukat (ezért ott film közben sosincs például).
2/3 A kérdező kommentje:
#1 ez így van, de azoknak akik megrendelik a reklámot a csatornáktól, a hirdetőknek miért éri meg kevés emberhez eljutni, ha már fizetnek? Régen legalábbis az volt a tendencia, hogy ilyenkor már elvétve reklámoztak. Vagy mivel a járvány miatt mindenki otthon van, tévét néznek, megugrott a hajnali nézettség értelmes szintre? Ezt tudom még elképzelni.
2021. febr. 25. 01:32
3/3 anonim válasza:
"Ennyire meggazdagodtak a hirdetők [...] hajnalban [...] is megéri [...]"
Nem minden idősávban kerül ugyanannyiba a reklám, főműsoridőben a legdrágább. Valószínűleg a hajnali "árfolyamon" kevesebb ember elérése is megéri.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!