Mit csináljak, ha szakadtan kaptam meg a könyvemet, amit rendeltem?
Figyelt kérdés
Néhány napja vettem át a Lírába kért csomagot. A csomag rendben volt, és azóta elolvastam is már egy könyvet és most vágnék bele a következőbe, ami ebben a csomagban érkezett, csakhogy most vettem észre, hogy hátul középen be van szakadva. Olyan mintha valami élesnek ütközött volna neki, mert gyűrött a szakadás. Nem csak a borítója, de az utolsó néhány lap is elszakadt. Nem annyira nagy szerencsére a szakadás, de teljes áron vettem, nem pedig szépséghibás könyvként. Szerintetek van rá mód, hogy kicserélik?júl. 28. 21:46
1/6 anonim válasza:
Vidd vissza a blokkal a Lírába vagy írj emailt (képekkel)/telefonálj.
Nincs ebben semmi ördögtől való, ki fogják cserélni. Előfordul:)
2/6 anonim válasza:
Nekem is volt már egyszer, hogy szépséghibás könyvet küldtek, én írtam nekik egy emailt, csatoltam képeket és kicserélték a könyvet (az előzőt visszakérték).
3/6 anonim válasza:
Emailben tegyél panaszt az ügyfélszolgálatnál.
Legközelebb pedig ellenőrizd a rendelést átvétel után, mert napokkal később teljesen jogosan mondanák azt, hogy bocsi, de ez nem náluk sérült.
(Egyébként korrektek, nem szoktak kekeckedni, de ez a saját jól felfogott érdeked.)
4/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat!
júl. 31. 22:14
6/6 A kérdező kommentje:
Értékelem a tényleg hasznos tanácsokat, köszönöm.
aug. 4. 02:17
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!