Kezdőoldal » Szórakozás » Könyvek » Milyen angol könyvet ajánlabátok?

Milyen angol könyvet ajánlabátok?

Figyelt kérdés
Még eléggé kezdő vagyok angolból és szeretnék jobban megtanulni a nyelvet. Sok helyen láttam hogy ajánlják az olvasást és az angol tanárom is mondta hogy az nagyon somat segítene. Tehát egy olyan könyvet szeretnék amit könnyű megérteni. A válaszokat előre is köszönöm

2020. jún. 19. 01:30
 1/6 anonim válasza:
73%
Valami könyített olvasmány. Van például Sherlock Holmes utolsó történetéből is könyített.
2020. jún. 19. 01:38
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Én olyanokkal szoktam kezdeni a nyelvtanulást, amiket már olvastam magyarul.
2020. jún. 19. 02:04
 3/6 A kérdező kommentje:
És valami konkrét könyvet esetleg tudotok ajánlani?
2020. jún. 21. 20:31
 4/6 anonim ***** válasza:
73%

Előre is bocsánatodat kérem, mert tudom, fel fogod magadat k*ni a kérdésen, de téged annyira hidegen hagyott idáig az olvasás, hogy fogalmad sincs róla, mit olvasnál szívesen? Hogy még egy rohadt témakört sem vagy képes megjelölni, hogy nem érdekelnek a vadászkalandok, utálod a tojásrántotta recepteket olvasni, vagy szereted a westerneket, Harry Pottert, netán Hitlert... Fiú vagy vagy lány, netán fiús lány vagy lányos fiú...

'Tehát egy olyan könyvet szeretnék amit könnyű megérteni.'

Nincs ilyen! Vagy van. Attól függ, hogy éppen a szókészletét a könyvnek vágod-e, vagy nem. És ha szeretnéd JOBBAN megtanulni a nyelvet, akkor az erőfeszítés nem kerülhető ki.

2020. jún. 22. 09:45
 5/6 anonim ***** válasza:
Nem tudom, hogy fiú vagy lány vagy illetve hány éves, viszont The Sun is Also a Star elég könnyű nyelvezetű, kezdésnek szerintem tökéletes, ha szereted az ilyen típusúakat. De tényleg az a legjobb, ha olyat olvasol, amit már előtte magyarul, akár többször is, így azt is ki fogod tudno következtetni, amit nem értesz.
2020. jún. 22. 12:41
 6/6 A kérdező kommentje:

Kedves 4-es!