A lövöldözős játékokban miért tűnnek el mindig a megölt ellenségek holttestei?
játék és platformfüggő is
egyik ok amit előttem leírtak, a memóriát és processzor kapacitást és nagyban felhasználja, túl sok holttest mellett már szaggatni kezdene a játék
erre is vezethető vissza amikor mondtam platformfüggő - régebbi konzolokon (PS2 era és előtte) ezért tűntek el a holttestek általában egyből, mai konzolokon is eltűnnek csak annyi idővel később hogy addigra már ne legyen zavaró
de persze attól is függ milyen játékról van szó, a resident evil 4-5-ben 'elolvadtak' például a zombik amire azt hiszem talán volt is valami in-game magyarázat talán hogy a parazita halála után a test nem volt képes megmaradni
Játékfüggő.
Azokban a játékokban, ahol a "mészárlás" a lényeg, nyilván akkora erőforrás-igény lenne a végén, ami már veszélyeztetné a játék minőségét, illetve működését.
Vannak realisztikusabb játékok, ahol megmaradnak a hullák, de ezekben meg általában nem kell többszáz ellenséget halomra lődözni egy rövid kis pályaszakaszon.
Vannak olyanok is, (sandbox játékoknál gyakori) hogy amíg az adott környéken vagy, ott vannak a hullák, de ha elmész messzire, és esetleg jóval később visszatérsz, már nincsenek ott (vagy csak azok, akiknél van valami loot...)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!