Miért kell elrontani a játékokat? Főleg az rpgket amiket már nem is lehet szerepjátéknak nevezni.





A probléma az emberekkel van, nem a fejlesztővel. Ha a nép ilyet akar, nem fognak agyon bonyolított 5 millió opciós játékot létrehozni, mert nem lesz vásárlói piac, így veszteséges a játék fejlesztése és értelmetlenné válik maga a beruházás is.
Witcher 1-3 talán ilyen szempontból egy kicsit jobb, mert ott vannak hosszútávú kihatásai is a döntéseid egy részének.










Fejlődő technológia => Nagyobb teljesítmény => Teljesítmény kihasználásának kényszere => Magasabb fejlesztési költségek => Szükség magasabb bevételre => Játékok árának drasztikus megemelése (ami miatt senki nem venné), vagy nyitás a casual réteg felé => Egyszerűsített, "lebutított" játékrendszer => Rétegjátékok lassú kihalása a AAA piacról
Elvégre a Skyrimnál ez összejött, miért ne csinálták volna meg ugyanazt a Fallouttal, mint az Elder Scrollsal?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!