A seemta, hogy lett ilyen sikeres?
2008-ban indult a SeeRPG, még a SA-MPos korszakban, aztán 2013-ban készült el a SeeMTA. Már ekkor is játszogattak rajta az emberek, ekkor még egy közönséges Valhalla moddal, és többnyire máshonnan lopott/nyílvános modokkal. Aztán jött a v2, ahol idővel lecserélték az összes lopott modot sajátra. Ekkor már lehetett mondani hogy a legnagyobb magyar szerverek között van, a játékos szám nagy volt szinte állandóan, jöttek a fejlesztések. Aztán jött a 2015, amikor GoodLike csinált videót a szerverről, és valószínűleg ekkor rengeteg játékos "talált" rá a szerverre. Októberben pedig jött a v3, a fantasztikus újításaival, modjaival (meg a -20 FPS-el). A nyitás éjjelén közel !1000! játékos fent volt, és az egész éjszakát átjátszva még reggel is 750 játékos volt fent. Azóta pedig szinte állandó a csúcsidőben 500+ játékos.
Ma már nem lehet semmilyen szerver sikeresebb a Seenél. Egyrészt ahhoz profi fejlesztőket kéne felvenni, fizetni őket (mint ahogy itt is teszik). Másrészt a GTA SA és az MTA is egy régi játék, most már nem lehet rajta olyan szervert csinálni ami ilyen magasságokba emelkedhet. Ha 6-7 éve megpróbáltad volna, lehet sikerült volna. De most már nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!