Csak szerintem nem lehet élvezhető MMORPG játékot találni az interneten?
Vegyük pl. a WoW-ot, elvileg az egyik legjobb a kategóriájában, 1 hónapot játszottam, és még akkor is egy ilyen kiismerhetetlen világ volt az egész ahol a sötétben tapogatózok mindennel. És minden hasonló játékkal ez a bajom, egyszerűen minden a FUL kockára van szabva, akik éjjel nappal a game playeket nézik és napi 8 órában nyomják. Rengeteg mindent kipróbáltam, de általában mindennek az lett a sorsa hogy pl. 1-2 hét kihagyás után már elveszett teljesen a "függőségem" már ami addig kitudott alakulni.
Az szokott lenni az ilyen játékoknál hogy elindulnak egy nagyon megkapó módon, aztán az évek során annyira elbonyolodott az egész hogy kezdőként már lehetetlen szinte bekerülni abba a közösségbe. Kiismerhetetlen, túlbonyolított és az újoncoknak már nem kedvező.
És szerintem ez is okozta ezeknek a játékoknak a csődjét, azért a LoL, Dota, Csgo a népszerűbbek mostanában mert 2 nap alatt már ismered a játék "lényegét" és szórakoztat. Na ez az idő a WoW-esetében nem 2 nap hanem minimum 2 hónap de még az is kevés.
Vélemények? Esetleg tudnátok ajánlani valami jó játékot?
Azzal hogy lehülyézel nem hinném hogy a normális hangnemhez tartoznál.
Metin 2-őt próbáltam, elég gyenge minden téren. A WoW-on meg barátaimmal nekikeztünk játszani, ~50-es szinten mind ott hagytuk. Unalmas, semmi kedvem naphosszat azzal foglalkozni hogy egy virtuális világban sétálok, ebbe mi a játék? Nem csoda hogy rohamosan zuhan a népszerűsége, a LoL, a Dota, Hearthstone is beelőzte, illetve méréstől függően a Csgo is, egy rakat xar, 2008-as sikerek óta kb. ha semmit se tesznek. akkor is ezen a szinten lennének.
"Unalmas, semmi kedvem naphosszat azzal foglalkozni hogy egy virtuális világban sétálok, ebbe mi a játék? "
Teljesen egyértelmű hogy neked egyáltalán nem való az egész mmorpg stílus. Akkor meg minek keresel ilyet?
Na tisztázzuk:
Sem azt nem mondtam hogy a Csgo 2008-as, sem azt hogy a felsorolt játékok mmorpg-k lennének. Kizárólag a WoW mmorpg ezek közül. Illetve 2017-re kezd a WoW a top 5-ből is kiszorulni, holott 2008-ban toronymagassan vezetett.
Attól nem értem hogy miért kell lehülyézni hogy én nem kívánok napi 1 vagy max 1.5 óránál többet játékkal tölteni? Pl. Muonlineba ennyi idővel fél év alatt kifuloztam egy karit, ott rengeteg event volt, jó közösség, csak már nagyon elavult.. Metin 2 meg alapjában jó lenne mert könnyen kiismerhető, de nekem túl idegbaxogató játék volt, egyrészt nagyon gyerekes a közösség, másrészt a grafika is gyenge, harmadrészt tele van bugokkal s még sorolhatnám. De mint szórakozás még az is jobb mint a WoW-nál mert nem arról szól hogy nézem ahogy sétál egy karakter napokon át...
A Lol, CsGo, Dota stb.-nek meg pont ez a sikere, hogy minimalizálták a hülyeséggel töltött időt (pl. hogyha haverral egyet játszani akarsz nem kell 3!!! órán át utazni hozzá) és végig csak a szórakozás van.
Én meg mmorpg-ben szeretném ezt az élményt megkapni, könnyen kiismerhető legyen, event/PvP orientált, fun kategória, ne az hogy 2 év után talán elkezded élvezni... Csak nem találok ilyen játékot, a Lol kb. mindent bemosott, és az Mmorpg-k nem igazán tudják azt a játék élményt hozni, és nem értem hogy miért :\.
Miért pont Mmorpg? Mert szeretnék magamnak egy hőst, akinek fejlesztem a felszerelését, képességeit, szintjét és hosszú hónapok után elérek vele egy szintet amikor csapattársaimmal vagy egyedül tudok különböző eseményeken a legjobbakkal harcolni. Kb. dióhélyban leírtam mire vágyok.
Pl. a WoW-tökéletes lenne ha a fejlődés nem abból álna hogy bambán ülök a képernyő előtt és várom hogy a karakter eljusson a-ból b-be. Tisztázzuk le, szórakozni szeretnék a játékkal, és (nekem) az nem szórakozás hogy napokon át sétifikálok az NPC-k között, s elvétve levágok pár szörnyet... Először én is azt hittem hogy há bennem van a hiba, s előítélet stb. De ugyanannyira unalmas maradt még 50 lvl-esen is a játék... Lolban kb. a játékidő 100%-a "kaland", míg a WoW-ban ez közelít a 0%-hoz. Metin2-ben is uncsi volt sok minden, de ott legalább több volt a sikerélmény...
Szerintem neked jobb lenne egy RPG játék, pl Dragon Age, Dark Souls, Elder Scrolls, Reckoning Kingdoms of Amalur meg társaik.
Az offline játéknál ott folytatod ahol van és nem keveredsz bele, meg nem kell éjjel-nappal farmolni.
A csapat alapú játékok (mint az MMORPG, Moba, stb) tipikusan a hosszú végjátékra épülnek, tehát ne unja meg a játékos, költsön rá pénzt és éjjel-nappal tolhassa. Ebből van a bevétel (havidíj, bónuszok, gyorsabb fejlődés, item szerzés stb), amiből finanszírozzák a játékot.
Viszont mivel fent kell tartani az érdeklődést egyre bonyolultabbak lesznek, ezzel is elnyújtva a végjátékot (->bevétel).
Becsődöléshez azért hosszabb út vezet, de tény hogy idővel főleg a régi motorosokat akarják megtartani, akik már csak azért sem hagyják ott, mert annyit bele öltek a játékba.
Szerintem Offline típusú RPG-k neked jobbak lennének.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!