Hogyan érdemes játszani a Fallout New Vegas -szal?
Még nem játszottam végig a játékot, tudni szeretném, hogy mely küldetések 'ütik' egymást, mert a játék elején tartok, de már is annyi opció van Mr. House likvidálására, hogy szabályosan belebonyolódtam.
Számomra az NCR a legszimpatikusabb frakció, az oldalukon szeretném befejezni a játékot, de mellette minden lehetséges frakcióba beszeretnék lépni, végigcsinálni a küldetéseket, de anélkül, hogy negatív hatással lenne a végkifejletre.
Nem tudsz. Szerepet kell választanod, döntéseket kell hoznod, amiknek következménye van. Ettől szerepjáték a szerepjáték, nem egy skillfától.
Annyi mozgástered van, hogy addig csinálhatsz más frakcióknak is küldetéseket, amíg nem rontod egy szint alá a reputációdat annál, amelyik oldalán be akarod fejezni a játékot.
A játék abban a tekintetben teljesen szabad, hogy ha akarsz akkor pozitív karmával vagy akár negatívval is játszhatsz. Lehet jó és rossz is, és vannak bizonyos mérföldkövek a játékban amikor az egyik mellett döntened kell. Egy jó döntésnek is lehet rossz kimenetele a jövőben, ahogy egy pillanatnyi rossz döntésnek is jó kifejlete.
Nem kell annyit filozofálnod ezen. Ha mindenből a pozitívat akarod kihozni, akkor kénytelen vagy elspoilerezni az eseményeket és a játék Wikia oldaláról megnézni hogy az adott küldetés melyik döntése fog több jót hozni. Ezzel viszont a szabad játékmenet meghal, mert mindent a forgatókönyvből csinálsz.
Mr house eléggé a játék végén van, ha neked ez még az eleje akkor a játék nagy részét átugrottad. Amúgy az a pozitív NCR-oldalról ha meghal.
Többszempontú játékból az újrajátszásoknak lenne csak értelme, vagy pedig mindig visszatöltesz egy mentést odáig ahol dönteni kell és a második végigjátszásnál a másik frakciót szolgálod ki. Mivel a játéknak sok befejezése van, csak ez a megoldás ha nem nézed meg máshol mik lettek volna a befejzések.
Na figyelj! A Fallout New Vegas-t még nem játszottam végig, de a legtöbb RPG-vel így szoktam játszani:
Találj ki magadnak egy személyt, akinek a szerepében akarsz játszani.
(Egy elegáns kémnő akarok lenni, aki nem tud ellenállni a jóképű férfiaknak)
Hogy fog harcolni?
(Kis pisztolyokkal, és a VATS-ot kedveli, illetve lopakodik)
Karaktergenerálás
(alacsony Strength, magas Perception, alacsony Endurance, magas Charisma, közepes Intelligence, magas Agility, alacsony Luck; egy adag skill point a small guns-ra, a sneak-re; kiválasztom a one-handed trait-et)
Milyen lesz a személyisége?
(Kedveli a kommandózós-lopakodós kalandokat, megveti azt, aki elárulja a frakcióját, igyekszik naaaaagyon jó viszonyba kerülni a jóképű férfiakkal)
Szintlépés
(Nyomok skill-pontokat a sneak-re, a small guns-ra... rányomok sokat a Lady Killer perkre)
Frakcióválasztás
(Mr House-elegáns úriembernek tűnik (tűnik...) és valószínűleg lesznek bevetéseim, ahol lehet lopakodni)
Na, így képzeld el az RPG-zést! ;-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!