Turn Based Strategy multiplayer játékokban várakozás elkerülése?
Egy játékot tervezgetek éppen, és
ezen gondolkozok már pár napja. Azon kívül nem tudtam többet kitalálni, hogy a köröknek legyen idő korlátja.
Ez még meg is oldaná a problémát, de egy olyan játékban hogy lehet ilyesmit megoldani, ahol csatákat le kell vezetni.
Példa: Civilizationban instant megvan 2 hadsereg találkozásának végeredménye, itt ott tényleg csak a körök lefolyásának sebessége határozza meg a várakozás idejét.
Total Warben, ahol egy csatát le is kell vezetni (ami akár 5 perc is lehet), hogy van megoldva a multiplayer? Mit csinál 10 játékosból 8, amíg 2 csatázik?
Ugyanez Heroes of Might & Magicben. Amikor két játékos harcol, a többi mit csinál? Csak vár?
Hogy vannak az ilyen játékokban ezek megoldva?
Arra is gondoltam, hogy Singleplayerben úgy lenne, mint Total Warban, hogy lehet választani, hogy levezeted a csatát, vagy rábízod a szimulátorra, multiplayerben pedig csak a szimulációs lehetőség állna fenn.
Ez mennyire rontaná a játékélményt? Elvégre a csaták levezetése elég fontos egy ilyen játékban.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!