Dota 2 Vs LoL? Csak szerintem unalmas és visszataszító?
Nem csak szerinted.
Sok ember szerint.Nekem is ez a bajom.
Hozzá se ért a játékhoz,de azért mondja,hogy milyen szar.
Mind a 2 játék jó.Mind a 2-be van olyan ami a másikba nincs.
De ettől mind a 2 szórakoztató.
Aki szerint x jobb,mint y vagy y jobb.mint x azok ostobák.
Kinek mi tetszik.
5 éven volt a LoL-ban de meguntam, és ez a fejlesztők hibája. Emlékszem bétától kb 3 évig (s2) nagyon nagyon jó játék volt. Sok pickelt kari, itemeket lehetett stackelni (sunfire, arch angel) és nem volt ennyire egyszerű a game pick. Volt egy csomó build (full ad gp, trynda,) és a karik sem voltak így szarrá szívatva mint most. Hogy miért? Ha megnézitek a metába nem buffolás hanem nerfelés hatására kerülnek be karakterek. S4 elején (azt hiszem) Corki egy fos pick volt és S4 évégre pedig top pick lett a sok carry nerf miatt.
A LoL annyira egyszerű játék hogy még egy hülye 7 éves is eljátszik vele és mégis sikerélménye lehet. Mondom ezt úgy hogy Diamond közép-felső kategóriás játékos voltam.
Most dotázok ez látszik is az írásomon szerintem, de sokkal élvezhetőbb. Nem kerülnek itemek nerfelésre sem kivételre mert OP-k. Nincs olyan hogy egy kari skillje -200 dmg-t kap és nincsenek ellehetetlenítve a pickek.
Az ottani kb. 100 hős közül nyugodt szívvel mondhatom hogy 80-90-et LÁTHATSZ még profi meccseken is míg a Lolban a kb. 120 karakter közül kb 30 kari ha játszva van.
Nyilván nehezebb játék a dota és nem úgy megy hogy a 6 éves pistike is aratni fog, de nagyobb comebackek vannak, nincs kihegyezve early game-re a játék mert ott minden hős másképp erős és bünteti ha sokat halsz nem úgy mint a lolban.
Minden item taktikai fontossággal bírhat és nem csak rutin vásárlás az egész.
Nem állítom ha tudnék játszani az eredeti LoL-al akkor nem játszanék vele (nem ezzel a fossal), de a dota szerintem jobb mert több a változó és mégsem 30 karaktert láthatsz a 120-ból.
Ez igaz, de ott láthatsz más karikat is:)
+ a ranked, vagy a pub sem abból áll hogy ezeket kihozzák.
Láthatsz rengeteg karit hight mmr-en is akár tétmeccsen akár rankeden akár csak fun-on.
Az hogy ott 1-3% a pick az nem jelent semmit. Egy IO nyilván nem carry-zik egy ranked meccset szemben pl egy lion pickel ami 2 skillből öl egy embert.
De ez nem jelenti azt hogy kevesebb a pick SŐT. Ez bizonyítja hogy a 100 kariből 80-90 simán játszható bármikor.
#7-es válaszolónak üzenem.
Szia. Én is játszottam mind a kettő játékkal, de engem a LoL fogott meg jobban. Lehet, hogy a bajnokságokból az jöhet le az embereknek, hogy ott van az a 40-45 hős akivel játszanak a profik, de ez számít valamit igazából?
A LoLban a 126 hős közül a normál játékokban mindenkivel játszanak, minden "pozícióban". A Rangsorolt meccs az más tészta, ott ez a 126 lecsökken 80-85 hősre, de csakis azért, mert a többi karakter hát, hogy fejezzem ki magam... a választott hős ellen nem olyan sikeres, könnyebben leszedhető. DE ez az Átlag, én pl. Rangsorolt meccset ritkán megyek, de akkor csak néha választok ez a 80 hős közül, mert szeretem az nézni ahogy lebecsülik az általam választott karaktert (PFF Janna top, mi mást gondolhatnának :D) és utána (általában) pofára esnek. :D
Evvel azt szerettem volna elmondani, hogy az a 40 hős az csak átlag, de néha-néha láthatsz párat a többi 86-ból is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!