Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Skyrim: Vámpír és Assassin...

A Császár kérdése:

Skyrim: Vámpír és Assassin kérdés?

Figyelt kérdés

Üdv!

Az érdekelne, hogy:

- Hogy lehet Vámpírrá változni? Hova kell menni hogy megharapjon egy Vámpír, vagy hol lehet felvenni, kinél lehet felvenni az ehhez hozzátartozó Quest és hogy lehet belőle kigyógyulni?

- Hogy lehet profi Assassin-ná válni? Miket kell erősíteni és hol lehet beszállni egy ilyen Assassin Céhbe?


:DD



2014. szept. 11. 14:30
 1/9 anonim ***** válasza:

Vámpír:

Ha harcolsz vámpírokkal ,akkor elkaphatod a betegséget és ha nem iszol gyógyitalt akkor elhatalmasodik és csak a varázsló azt hiszem riftenben (hajnalcsillagban) van Ő tud majd csak kigyógyítani.Ha még az elején 1-2 napon belül iszol gyógyitalt, akkor kigyógyulsz tőle.

Vámpiros küldetést több személy is ad, pl. valamelyik városban a volt Jarl, aki azt kéri hogy öld meg a testvérét, mert vámpír lett.


Assassin:

Ha bérgyilkosra gondolsz,akkor majd a sötét testvériség meg fognak keresni , neked nem kell őket keresned.

Egyébként ölj pár ártatlant és ha kapsz egy levelet, hogy tudjuk az van beleírva, akkor nemsokára megkeresnek majd.Általában alvás közben,tehát ha megkaptad a levelet, akkor menj és aludj egy ágyban pár órát.

2014. szept. 11. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Ja bocsi a sötét testvériséges az így van:

Csatlakozás

[szerkesztés]

Az Oblivionnal ellentétben, itt egy speciális küldetést kell végrehajtanunk, hogy felfigyeljen ránk a Testvériség.


A Sötét Testvériséghez való csatlakozásunkhoz el kell végeznünk az Ártatlanság Elvesztése című küldetést. A rifteni kocsmárossal, vagy pár másik karakterrel beszélve megtudhatjuk, hogy egy Aventus Aretino nevű fiú Windhelmben szeretné megidézni a Sötét Testvériséget.


Alternatívaként látogassuk meg a rifteni árvaházat és figyeljük meg amint Grelod a kedves a gyerekekkel üvölt. Beszélve az árvákkal szintén megtudjuk Aventus Aretino nevét és tartózkodási helyét.


Menjünk Windhelbe és törjünk be Aretino házába éjszaka. A gyerek éppen a Testvériséget próbálja megidézni. Beszéljünk vele. Ő azt fogja hinni, hogy mi is a céh tagja vagyunk és arra kér minket, hogy öljük meg Grelodot, cserébe egy "értékes családi ereklyét" ad nekünk.


Utazzunk Riftenbe és öljük meg Grelodot. Nem fog félni tőlünk és az irodájába megy egyedül, ahol mögé lopakodva egy gyors rajtaütéssel szemtanúk nélkül végezhetünk vele. Után utazzunk vissza Windhelmbe és mondjuk el Aretinonak, hogy Grelod halott. Fizetségként odaadja a családi ereklyét, ami egy tányér és 100 szeptimet ér.


Pár nap múlva egy hírnök levelet hoz neked. A levélben egy fekete kézlenyomat lesz, alatta pedig a következő szöveg: "Tudjuk". Lehetséges, hogy alszunk és elrabolnak minket mielőtt megkapnánk a levelet, ebben az esetben soha nem kapjuk meg a figyelmeztetést, de ettől még tudunk csatlakozni a Sötét Testvériséghez. Ha elalszunk egy ágyban akkor elrabolnak és egy zárt fülkében ébredünk. Itt találkozunk Astriddal egy Testvériség taggal, aki elmondja, hogy Gerlod megölésével elloptál egy megbízatást tőlük, amit vissza kell fizetni.


A szobában három ember lesz megkötve, csuklyával a fejükön. Astrid azt mondja, hogy meg kell találnod, melyik fejére van vérdíj kitűzve és őt meg kell ölnöd.


A csatlakozáshoz öld meg bármelyiket, vagy mindet, igazából nincs helyes, vagy helytelen választás, Astrid csupán arra kíváncsi, hogy képes vagy-e parancsra ölni. A foglyok megölése után megkapod a küldetést, mellyel csatlakozhatsz a Sötét Testvériséghez. Ekkor csupán utazz el a céh főhadiszállására és innentől taggá válsz.

2014. szept. 11. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Még a vámpírosat is kiegészítem kicsit:


Vámpírrá válás

[szerkesztés]

Ha vámpírral harcolsz, fennáll a kockázata, hogy elkapod a Sanguinare Vampiris-t. Kezdetben ez egy normál betegség, ami 25-tel csökkenti az életerődet. Ugyanúgy kezelhető, mint bármely más betegség, kigyógyulni is úgy lehet belőle, mint a többiből. Azonban ha három napig nem gyógyítod meg magadat, a kór teljes vámpírizmussá alakul. Ezen a ponton már semmit sem lehet elérni normál gyógymóddal.


A Sanguinare Vampiris-szel fertőzött játékos mindennap üzenetet kap, véletlenszerű időben, jelezve az állapot előrehaladtát. Az első napon ez fog megjelenni: Furcsán gyengének érzed magad, ahogyan rádsüt a nap. A második nap üzenete: Különös szomjat érzel magadban feltámadni. A harmadik nap után a Sanguinare Vampiris eltűnik az aktív hatások alól, és egy első fázisban lévő vámpírként ébredsz fel.


A vámpírizmus fázisai és hatásai

[szerkesztés]

A teljes vámpírizmust négy fázisra oszthatjuk, az elsővel kezdődően a negyedikig, amely a végső fázis. Ha 24 óráig nem táplálkozol egy alvó NJK-ból, a következő fázisba lépsz. A vérszívás mindig visszajuttat az első fázisba.


A vámpírrá válás megváltoztatja a karaktered kinézetét, idős, sápadt bőröd (illetve szőröd), és vámpír szemeid lesznek, valamint szemfogaid megnőnek. Ezek az elváltozások erősödnek, ahogy a negyedik fázis felé tartasz. Az NJK-k megjegyzéseket fűzhetnek a kinézetedhez, azonban ellenségessé csak a negyedik fázisban válnak.


Előnyök és hátrányok

[szerkesztés]

Vámpírként mind előnyös, mind hátrányos változásokat fogsz tapasztalni, jelenlegi fázisodtól függően. Minél több időt töltesz vér nélkül, annál extrémebbek lesznek eme változások.


Az összes fázis

[szerkesztés]

100% ellenállás betegségekkel szemben.

100% ellenállás mérgekkel szemben.

Napközben a szadadban nem regenerálódik az egészséged, a kitartásod, és a varázserőd.

Első fázis

[szerkesztés]

25% ellenállás faggyal szemben.

25% gyengeség tűzzel szemben.

Napközben a szadadban a maximumnál 15-tel kevesebb az egészséged, a kitartásod, és a varázserőd.

Második fázis

[szerkesztés]

50% ellenállás faggyal szemben.

50% gyengeség tűzzel szemben.

Napközben a szadadban a maximumnál 30-cal kevesebb az egészséged, a kitartásod, és a varázserőd.

Harmadik fázis

[szerkesztés]

75% ellenállás faggyal szemben.

75% gyengeség tűzzel szemben.

Napközben a szadadban a maximumnál 45-tel kevesebb az egészséged, a kitartásod, és a varázserőd.

A legtöbb NJK csak akkor beszél veled, ha te kezdeményezed a társalgást.

Negyedik fázis (vérre kiéhezve)

[szerkesztés]

100% ellenállás faggyal szemben.

100% gyengeség tűzzel szemben.

Napközben a szadadban a maximumnál 60-nal kevesebb az egészséged, a kitartásod, és a varázserőd.

A legtöbb NJK ellenségessé válik, és rádtámad, ha meglát.

Vámpíri erők és varázslatok

[szerkesztés]

Ahogyan átlépsz a különböző fázisokba, egyedi erőket és varázslatokat is kapsz. Ezek közül néhány minden egyes fázisban erősödik. Az első fázisba visszatérve megszabadulsz a magasabb szintű erőktől, a többi pedig visszaáll olyanra, amilyen kezdetben volt.


Az éjszaka bajnoka

[szerkesztés]

Egy állandó hatás, amelyet az első fázistól kezdve birtokolsz. 25%-kal növeli az illúzió varázslataid erejét.


Az éjjeli settenkedő lépései

[szerkesztés]

Egy állandó hatás, amelyet az első fázistól kezdve birtokolsz. 25%-kal nehezebben vesznek észre, ha settenkedsz.


A vámpír szolgája

[szerkesztés]

Erő, amellyel életre keltheted a holtakat, hogy egy percig érted harcoljanak, naponta egyszer. Minden fázissal erősebbé válik.


Első fázis: Életre kelt egy gyenge halott testet 60 másodpercre.

Második fázis: Életre kelt egy átlagos halott testet 60 másodpercre.

Harmadik fázis: Életre kelt egy erős halott testet 60 másodpercre.

Negyedik fázis: Életre kelt egy nagyon erős halott testet 60 másodpercre.

A vámpír látása

[szerkesztés]

Erő, amellyel jobban látsz sötétben.


Első fázistól kezdve: Éjjellátás. Egy nap többször használhatod, ki-be kapcsolható.

Vámpíri elszívás

[szerkesztés]

Egyedi, kezdő szintű Pusztítás varázslat, amely folyamatosan elszív egy kis mennyiségű életerőt a célponttól, hozzáadva azt a sajátunkhoz. Ugyan a Vámpíri elszívást egyszerre mindkét kezünkkel használhatjuk, a varázslat ára nem csökkenthető Pusztítás perkekkel, és használata nem fejleszti Pusztítás képességünket sem.


Első fázis: 2 életerő elszívása másodpercenként. 5 varázserőbe kerül másodpercentént.

Második fázis: 3 életerő elszívása másodpercenként. 10 varázserőbe kerül másodpercentént.

Harmadik fázis: 4 életerő elszívása másodpercenként. 12 varázserőbe kerül másodpercentént.

Negyedik fázis: 5 életerő elszívása másodpercenként. 15 varázserőbe kerül másodpercentént.

A vámpír csábítása

[szerkesztés]

Erő, amely a "Nyugalom" illúzió varázslathoz hasonló. Naponta egyszer használható.


Második fázistól kezdve: 30 másodpercre megnyugtat maximum 10-es szintű élőlényeket

Az árnyak ölelése

[szerkesztés]

Erő, amely a "Láthatatlanság" illuzió varázslathoz hasonló. A használat alatt az Éjjellátás is aktiválódik. A környezettel való bármely érintkezés, illetve a harc ismét láthatóvá tesz. Naponta egyszer használható.


Negyedik fázis: Láthatatlanság éjjellátással 180 másodpercre.

Táplálkozás

[szerkesztés]

Ahhoz, hogy az első fázisban maradj, illetve, hogy visszatérj oda, alvó NJK-kból kell táplálkoznod. Hogy ezt megtedd, nyomd meg a Használ gombot föléjük hajolva, vagy guggolás közben, és válaszd a Táplálkozás lehetőséget. A vérszívást érdemes titokban végezni, mivel minden szemtanú ellenségként fog tekinteni rád. Szinte bármely ágyon alvásra képes NJK vérével csillapíthatod szomjodat. Ebbe beletartozik az összes faj, sőt, még szellemek és más vámpírok is. Gyermekek vérét nem ihatod.


Ha Társaság tag lettél Whiterunban, mielőtt még elérted volna a vámpírizmus utolsó fázisát, ők nem fognak ellenségként tekinteni rád, ha vérszíváson kapnak. Ez nagyon hasznos lehet, mivel az éjjeli órák alatt minden nehézség nélkül táplálkozhatsz a Társaság tagjaiból. A Sötét Testvériség tagjainak nincsenek gondjaik a vámpírokkal, azonban ellenségessé válnak ők is, ha vérszíváson kapnak.


Követőid véréből büntetlenül ihatsz, ha nincsenek szemtanúk. Egyszerűen csak parancsold meg nekik, hogy aludjanak el egy ágyon, és táplálkozz belőlük, mielőtt felkelnének. Követőid könnyen hozzáférhető és megbízható vérforrásként szolgálnak.


Gyógyír a vámpírizmusra

[szerkesztés]

Látogass el bármely fogadóba, és kérdezd meg a kocsmárost, hogy milyen szóbeszédet hallott. Elárulják neked, hogy egy Falion nevű varázsló, aki Morthalban lakik, vámpírokat tanulmányoz. Utazz Morhalba, és keresd meg. Arra fog kérni, hogy hozz neki egy Fekete lélekkövet (vehetsz tőle egyet 208 septimért). A lélekkő megtöltéséhez a Lélekcsapda varázslatot kell használnod (vagy egy olyan fegyvert, ami elvégzi ezt helyetted) egy emberen, majd meg kell őt ölnöd, hogy megkaphasd a lelkét. Ha megtöltötted a lélekkövet, menj vissza Falionhoz, aki arra fog kérni, találkozz vele hajnalban a város melletti idéző körnél. Amint odaérsz, Falion nekikezd egy szertartásnak, amely kigyógyít a vámpírizmusból.


A vámpírizmusból oly módon is ki tudsz gyógyulni, hogy farkasemberré változol a Társaságon belül. Azonban a likantrópiával való első érintkezés során 100%-os immunitást szerzel a betegségekkel szemben, ami azt jelenti, hogy többé már nem lehetsz vámpír.


Vámpír tanulmányok

[szerkesztés]

A Halhatatlan vér című könyv Skyrim vámpírjait (Volikharok) emberfeletti erővel rendelkező lényekként írja le. A könyv állítása szerint a vámpírok képesek átnyúlni tömör jégen, hogy ily módon ragadják meg a gyanútlan utazókat, megfagyasztva őket. Azonban Skyrim vámpírjai jobban hasonlítanak Cyrodill-i rokonaikra, leszámítva, hogy a napfény nem sebzi őket. A vámpírizmus jeleit könnyebb észrevenni két táplálkozás között. A Skyrimban élő vámpírok jég-alapú varázslatok birtokosai, és sok apró tulajdonságukban hasonlítanak Cyrodill-i testvéreikre.


Vámpírlelőhelyek

[szerkesztés]

Mara's Eye Pond - a tó közepén, egy kis szigeten, egy csapóajtó alatt sok vámpír található.

Broken Fang Cave

Bloodlet Throne

Haemar's Shame

Shriekwind Bastion

Movarth's Lair

Ismert vámpírok

[szerkesztés]

Alva

Movarth

Hert

Hern

Babette

Vámpírokkal kapcsolatos küldetések

[szerkesztés]

Örök nyugalomban - egy tragikus háztűz eset kivizsgálása, és városon belüli titkok felfedése

Baj Skyrimban

Egy Daedra legjobb barátja

2014. szept. 11. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat. :3

Így már tudom merre induljak el.

2014. szept. 11. 14:51
 5/9 A kérdező kommentje:
Még az érdekelne, hogy miket kell fejleszteni hogy jó assassin legyen? Íjászat, lopakodás és még? Vagy csak ezek?
2014. szept. 11. 15:48
 6/9 anonim ***** válasza:
+Zárfeltörés, egykezes, meg esetleg a zsebmetszés.
2014. szept. 12. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim válasza:
Vámpír nagyurrá (mert az érdemesebb) a dawnguard (hajnalőr) DLC-ében lehet változni, ha csinálgatod a küldijeit és tudomásom szerint nem lehet kigyógyulni belőle. "Assassin" pedig a sötét testvériségben lehetsz úgy hogy elmész Windhelm-be (Széltető) és fogják az őrök mondani hogy Aventus Arentino-val kell beszélned. (Be kell törni a házába). Elküld megölni Kedves Grelodot Sodrásdba, a térkép dél-nyugati részén van. Miután megölted, majd jönni fog egy levél (futárral) amiben egy fekete kézlenyomat lesz és egy "Tudjuk" felirat. Aztán kibérelsz egy szobát bármilyen vendéglőben, lefekszel aludni (bármennyit) és fontos hogy csak a levél megérkezése után feküdj le aludni. Aztán felébredsz és a semmi közepén (mocsárban) találod egy kunyhóban találod magad beszélsz egy bizonyos "Astrid-dal" és meg kellölnd három ember közül az egyiket beszélsz megint Astrid-dal utána elküld a Falkreath melletti erdőbe a sötét testvériség szentélyéhez. Az ajtó majd kérdez tőled egy kérdést és azt kell rá válaszolni hogy: "A csend, testvérem". Aztán már "Assassin" is vagy. Hogy profi Assassin-ná válj az egykezess fegyver, a settenkedés és kevésbé a zsebmetszést kell erősíteni
2016. jún. 26. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:

Ja és még zárfeltörést.


Remélem segítettem :)

2016. jún. 26. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:
Na meg az íjászatot sem árt.
2016. jún. 26. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!