Mit jelent az "in_mouse"? (lent)
Figyelt kérdés
in_mouse -1 = windows rendering, your windows sensitivity intervenes with the quake sensitivity, some like it this way. And you can use the windows mouse control panel thing to perhaps remap mousebutton clicks to keystrokes.
in_mouse 1 = directinput from directx
in_mouse 2 = raw input, meaning QL talks to the mouse directly, no handler in between.
Pontosabban mit jelentenek, melyiket lenne célszerű használni játékban?
2013. aug. 28. 18:11
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!