Crysis 3 Directx 10 alatt miért csinálja ezt?
A helyzet az hogy hihetetlen modon sikerült meg buherálnom a Crysis 3 Directx 10.1 -es müködését.
De amikor játszok vele nagyon nehezen akar meghalni az Alpha Ceph.
Szinte az összes töltényt bele eresztettem majd akkor végre meghalt. De kifogyott a tár, és a többit már nem tudtam megölni,mert kinyirtak.
Tudom hogy van crack meg update patch ilyen jellegü hibákra.
De attol tartok ha be patchelem kezdhetem ujbol az egész Directx 10.1 es verzioval valo lemodellezését.
Valaki járt már hasonloan? Mit lehet ilyenkor tenni?
Sziasztok! Ezt nem nehéz megoldani, kell hozzá 2 dolog: 1 crysis 3 dx10 patch, amivel youtube-on is találkozhattok, és a directx sdk: [link]
és ha mindez megvan, keresésbe a start menünél beirjátok,hogy dxcpl.exe, futtatjátok rendszergazdaként, és rámentek az edit list funkcióra, majd hozzáadjátok az adott játék exe fájlját. Majd alul be kell pipálni a force warp funkciót, a crysis 3-nál a feature level limit-et 11_0 ra kell állítani, leokézni, és el fog induni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!