Mást is tett már függővé a world of warcraft?
Abban igazad van hogy az már nem jó ha valakinek a wow életcél.És azért játszik hogy ő legyen a legjobb,neki legyenek a legjobb cuccai.Sok ilyen ember van ismerek is párat a játékból.De nem szólok bele ha neki ez az élete akkor legyen.Én szerencsére csak hobbi és kikapcsolódás szinten játszok nem csak a wow-val hanem kipróbáltam még sok más mmorpg-t.Nekem még az Aion ami nagyon bejött.
Mindenesetre gratulálok neked hogy "letudtál szokni" a játékról.
Még annyit mondanék hogy ilyen esetekben nem a játékot kell okolni hanem az embert.Az alkoholnál és a ciginél is az embert okolja mindenki nem a terméket.
"Arról a legtöbben nem tehetnek, hogy a játék direktbe úgy van kitalálva, hogy csak akkor leszel jobb, ha több időt és energiát, esetleg pénzt szánsz rá"
Minden mmo ilyen, ez a játékstílus egyik ismertetője.
Ha nem lennének folyamatos kihívások, sok tartalom akkor meg az lenne a baj, hogy unalmas a játék és rövid az élettartalma.
Tönkre mennének a készítők.
Nem egy olyan mmo volt az elmúlt években amelyik úgy jött ki, hogy a fejlődés után az end game content teljesen kidolgozatlan volt, befejezetlen és vagy csődbe mentek vagy f2p-re kellett váltaniuk, hogy fent tudjanak maradni. De előbb utóbb meghal az a játék amelyiknek nincs folyamatosan frissülő, nagy tartalma.
Ez nem kényszerítés, senkit nem tudnak kényszeríteni. mindenki annyit játszik amennyi ő akar vagy tud.
Te egyszerűen elhagytad magad egy játék kedvéért. De erről nem a készítők tehetnek. Ez olyan mint amikor egy játékra fogják azt, hogy valaki lemészárolta a fél iskolát. Nonszensz.
Az meg h.lyeség, hogy csak napi 12 órákkal lehet elérni valamit. Persze ha valakinek az számít, hogy az ő neve legyen legelöl a pvp/pve contentben akkor ne csodálkozzon ha sokat játszik. A való életben is sokat kell dolgozni a nagy dolgokért.
Ez meg csak egy játék, sose volt kötelező vele játszani. Aki meg törtös az pláne ne panaszkodjon, hisz az igazi wow hangulatot sose ismerte mert nem játszott az eredeti verzióval.
18:
hiába van sok content még így is sírnak sokan mert:
-vagy lassan jönnek a tartalmak
-vagy kevés jön(hamar elfogy)
Szóval igazából a játékosok hajszolják abba a blizzt, hogy nagyobb tartalmat adjon rövidebb idő alatt mint régebben.
Épp ebbe buknak bele az újabb játékok mint mondtam.
Mert kijönnek egy olyan mmo-val ami tartalmilag annyit tud mint a wow 2005ben. Aztán csodálkoznak, hogy miért buknak bele.
Mert 2013 van és a mostani mmo playereknek nem elég annyi tartalom mint 8 éve mikor szinte mindenki még kezdő volt.
Nem elég a csili vili grafika, hiperszuper textúrák. Hatalmas end game tartalom kell különben az a több 100 millió dollár amit befektettek a játék elkészítésébe (swtort állítólag kb 500m dollárba került a kiadásáig és kb megbukott) nem jön vissza.
" több órásra tervezett pve vagy pvpnél arena, aminél az ember szinte kifordulva önmagából tud elérni olyat, hogy meglegyen az adott content gearje"
Nem kell az első héten megszerezni mindent. Eredetin ezért vezette be a blizz a heti cap-ot a justice/valor/conquest pontokra. Tehát nem kell 7/24ben tolni mert a capnál többet úgy sem szerezhetsz a héten.
Tehát kicsit kitoltak a hardcore kockákkal, de így kiegyenlítettebb lett a gearelődés.
Ha meg nem jönne fél évente egy nagyobb content patch akkor ők is lehúzhatnák a rolót, mert ha nincs újabb és újabb kihívás akkor az emberek nem fognak fizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!