Ez vajon korral változik, vagy igényesség kérdése? Esetleg mindkettő?
Figyelt kérdés
Szóval a játékélmény minősége. Hogy az ember úgy választ játékot, és úgy tweakeli a grafikát, hogy folyamatos és akadásmentes legyen. És hogy emellett fix, magas és folyamatos fps legyen. Nálatok ez mikortól és hogyan kezdett el kialakulni?szept. 25. 16:34
1/9 anonim válasza:
Pénz kérdése, nekem még mindig ps4-em van
2/9 anonim válasza:
A jàtékélmény számomra fontosabb volt mindig is. Szerintem az beteges hogy ha valaki azt nézi hogy hűha 3 fps-el kevesebben rotyog ez a játék kell egy új videókari 500 ezerért. A lényeg csak annyi h ne akadjon
3/9 A kérdező kommentje:
Aki csak ezért rohan az új videókariért, az szerintem is konzumidióta. Vagy a szülők pénztárcájából él. Én azt mondom a játékokat kell jól megválasztani ez alapján is. Sose volt ilyen sok videójáték kiadva, és visszamenőleg is rengeteg jó cím kimaradt szerintem mindenkinek.
szept. 26. 08:07
4/9 anonim válasza:
Igen meg szerintem a mai hardwarek is jobban vannak optimalizálva meg a jàtekok is igazodnak a teljesítményhez. Régebben nehezebb volt
5/9 anonim válasza:
Amíg folyamatos addig engem nem nagyon érdekelt, de az FPS mondjuk hidegen hagy.
Emlékszem Kingdom Come Delirevance-ban volt ha beálltam a rattay főtérre, leesett 40-50 FPS-ről 14-re, akadt, na az marhára idegesített, dobtam is plusz 0,5GHz-et a tuning procira, máris jobb lett :D
6/9 Hintalow válasza:
Passzolok, nekem soha nem voltak zsánereim az agyat nem igènylő kattintásbajnokságok.
A körökre osztott stratègiakban ès szerepjatèkokban amikkel mindig is jatszottam pedig keveset nyom a latba az fps 😁
7/9 anonim válasza:
Nem vagyok grafikamániás, egyedül az akadozásra, hirtelen FPS esésre vagyok allergiás. Az viszont határozottan irritál, hogy a folyamatos megjelenítés helyett a Ray Tracingre, nagy felbontású textúrákra és hasonló parasztvakításokra gyúrnak rá. 2024-ben már a minimumnak kellene lenni, hogy minden játék tudja legalább a natív 1080p 60 FPS-t, de sokszor még ezt sem sikerül meglépni!
8/9 anonim válasza:
És hogy emellett fix, magas és folyamatos fps legyen
Az fps számolgatást ugy a többség kamaszkorral együtt kinövi.
Akadasmentes, igen, de nem számolgatva.
9/9 A kérdező kommentje:
Én se számolgatom az fps-t, amikor tweakelem a grafikát olyankor futtatom az elemző programot. Aztán ha megvagyok vele kinyomom, és csak élvezem a játékot. Pont ez lenne a célja, ne legyen hirtelen fps esés, meg szaggatás. Ennek a mértékegysége az fps. Engem is zavar manapság ha nem folyamatos a kép hanem akadozik, belső nézetben kifejezetten felkavarja a gyomromat is egy idő után. Régi konzolokon meg alap volt hogy tartotta a 60 fps-t (Európában 50-et lásd PAL szabvány), de manapság valahogy minden más fontosabb, ami látvány és marketing alapú. Pedig régóta a bemutató videók lettek a fő médium, nem értem miért ennyire alulértékelt ha valami jól tud futni, az is látszódna mozgóképen. Ja és igen, optimalizálni se nagyon divat már manapság. Kicsit mintha megváltozott volna ez az egész szakma. A félkész, bugokkal teli darabokról nem is szólva.
szept. 26. 18:01
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!