Szeretitek az olyan játékokat amikben a főhős egy árva szót nem szól az egész sztoriban?
en forditva vagyok pont ez tetszik a jatekokban ha a fohos "kommental" mindent
valahogy nekem ettol lesz jobban beleelos
vegeredmenyeben ezek a "monologok" (amik akkor jok ha nagyon valosaghuk helyzetnek megfelelo eloadasuak, nem csak gepfelolvaso)
belsogondolatai is lehetnek a fohosnek, amiket jo tudni hallani, es en jobban ott erzem magam az adott helyen szituacioban
#3 #1 re irtam meg kerdesre magara
#2 Kerdezo
az jo ha te is igy vagy
es szerencsere a tobbseg is igy lehet ezert egyre elterjedtebb a jatekokban es egyre reszletesebb
mondjuk ezzel egyutt nekem a mozgas animaciok es arc animaciok is osszetartoznak
Regi jatekokban olyan volt karakter mint sakkbabu
ma meg mar sakkbabuk is mozognak a sakkjatekokban
szerintem ez a jobb elobb dolog
Ott van pl Stardew Valley, ott is elég néma a főhős de engem nem zavar (mondjuk ott mindenki írásban kommunikál)
Elder Scrolls 5 Skyrim-ban a Dragonborn se beszél leszámítva az üvöltéseket.
Ott volt a South Park: Stick of Truth, az is elment.
Egyébként én is jobban szeretem ha beszélnek.
Igazából kétfajta megközelítése is van ennek, én mindkettőt szeretem.
Az egyik amikor teljesen néma a főszereplő, mert mondjuk a játék élvezhetőségéhez semmi pluszt nem tenne hozzá az, hogyha beszélne. Vagy esetleg az atmoszféra része hogy ne legyen benne emberi beszéd. Van amikor kifejezetten kellemes tud lenni ez is.
Aztán a másik amikor úgymond beszél, de nincs audio szinkron csupán olvasható szöveg. Sőt ennek egy speciális formája amikor annyira a játékos fantáziájára bízzák a karakter megalkotását (ez pl sandbox rpg-ben kifejezetten örömteli, szerintem), hogy még a konkrét dialógus sincs kidolgozva, csak esetleg kulcsszavak amiket választva reagál az adott npc, te pedig képzeld hozzá a saját karaktered hangszínét és stílusát, szövegét, pl Morrowind. Vagy a másik hasonló ami szintén ezt a célt szolgálja, amikor a beszélgetés olyan hogy az adott npc monológot mond, de olyan formában mintha te kérdeznél és válaszolnál néhol, azt is beleszőve az alapból egyoldalú dialógusába, pl Stardew Valley. Az ilyen megoldást is szeretem, nagyobb teret ad a fantáziának és a kreativitásnak. Ja és akad olyan is, ahol van ugyan olvasható beszéd, de az audioszinkron csak absztrakt formában létezik. Pl Don't Starve, a mindenféle vicces hangszer "beszédekkel".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!