Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Steam-en miért nem tudok...

Steam-en miért nem tudok vásárolni semmilyen játékot sem? Se telefonon se gépen.

Figyelt kérdés
Kitöltök minden adatot, eljutok a vásárlás végéig és a legvégén ahol el kéne fogadni a tranzakciót nem fogadja el, vagy csak tölt és nem csinál semmit. Már hónapok óta csinálja. Van pénz a kártyámon és már korábban is vásároltam Steamen ezzel a kártyával és máshol elfogadja.
márc. 15. 15:30
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Nem a hitelesítésre vár?
márc. 15. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
De arra, de nem hitelesíti. Régebben semmi ilyen probléma nem volt, az elmúlt hónapokban meg nem tudok STEAM-en sehogyan sem vásárolni.
márc. 15. 16:32
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Hát akkor kérdezz rá a bankod ügyfélszolgálatánál, lehet be van állítva valami korlátozás pl. külföldi elfogadóhelyekre vonatkozóan. Vagy nézz körül a banki alkalmazásban (gondolom azzal hitelesíted a vásárlásokat), esetleg telepítsd újra azt.
márc. 15. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Nincs semmilyen banki alkalmazásom és nem is volt. Vásároltam már többször kártyával Steamen. Nem vágom. Majd lehet megkérdezem a bankban.
márc. 15. 16:43
 5/12 anonim ***** válasza:
100%
Hát a vásárlást pedig valamivel hitelesítened kell, akkor azt kell előbb rendbe tenned, hogy mivel megy a hitelesítés.
márc. 15. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

Mivel változtak a jogszabályok, már általában kötelező a hitelesítés, akkor nem kéri a bank, ha előtte rendszeresen vásároltál/vásárolsz egy adott helyről.

Kéne a bankod alkalmazása a telefonra vagy legalább egy telekód. Ha nincs felrakva, ez okozhat ilyen fennakadást.

A legbiztosabb ha felhívod vagy bemész a bankfiókodba és rákérdezel.

Nekem minden egyes steam vásárlásnál kér megerősítést, amit csak mobil alkalmazással vagy telekóddal tudok hitelesíteni, de telekód beállításához is kb fél órát bogarásztam a webböngészőben megnyitott banki fiókbeállításaimban.

márc. 19. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:

Ahjjj, de miért? Így is annyi mindent meg kell adni a vásárláshoz. Jó hogy nem három független közjegyző hitelesítése kelljen már egy 9 eurós DLC-hez...

Miért nem elég a bankkártyaszám meg a három jegyű biztonsági kód, miért kell még ez mellé külön alkalmazás, azon belül kártya hitelesítés, telekód, banki ügyfélszolgálattal beszélni. Boltokban is 5-10 ezer alatt PIN kódot sem kér, csak csippantás. Annyira körülményes...

márc. 19. 12:38
 8/12 A kérdező kommentje:
De amúgy a hitelesítésig eljutok, de ott vagy lefagy és nem történik semmi, vagy azt írja, hogy sikertelen.
márc. 19. 12:40
 9/12 anonim ***** válasza:

Ha valaki hirtelen lerántaná az összes pénzedet egy netes oldalon keresztül, kb te lennél legjobban felháborodva hogy történhetett ez meg.


Azért fagy le, mert nincs beállítva hitelesítési folyamat, ezért a banki szoftver azonnal visszadobja mint sikertelen műveletet. Fáradj be a bankfiókodba és állíttass be telekódot, vagy töltsd le a bankod appját és kösd össze a számláddal.

márc. 19. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
Ha ellopják a bankkártyámat semmilyen adatot nem kell tudniuk elég csak vásárolniuk egy boltban ahol lecsippantják, de Én meg minden adat birtokában még harminc lépésen keresztül igazoljam,hogy Én vagyok azért, hogy tudjak a Steamen egy 9 eurós DLC-t megvenni?
márc. 19. 15:11
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!