Steam-en miért nem tudok vásárolni semmilyen játékot sem? Se telefonon se gépen.
Mivel változtak a jogszabályok, már általában kötelező a hitelesítés, akkor nem kéri a bank, ha előtte rendszeresen vásároltál/vásárolsz egy adott helyről.
Kéne a bankod alkalmazása a telefonra vagy legalább egy telekód. Ha nincs felrakva, ez okozhat ilyen fennakadást.
A legbiztosabb ha felhívod vagy bemész a bankfiókodba és rákérdezel.
Nekem minden egyes steam vásárlásnál kér megerősítést, amit csak mobil alkalmazással vagy telekóddal tudok hitelesíteni, de telekód beállításához is kb fél órát bogarásztam a webböngészőben megnyitott banki fiókbeállításaimban.
Ahjjj, de miért? Így is annyi mindent meg kell adni a vásárláshoz. Jó hogy nem három független közjegyző hitelesítése kelljen már egy 9 eurós DLC-hez...
Miért nem elég a bankkártyaszám meg a három jegyű biztonsági kód, miért kell még ez mellé külön alkalmazás, azon belül kártya hitelesítés, telekód, banki ügyfélszolgálattal beszélni. Boltokban is 5-10 ezer alatt PIN kódot sem kér, csak csippantás. Annyira körülményes...
Ha valaki hirtelen lerántaná az összes pénzedet egy netes oldalon keresztül, kb te lennél legjobban felháborodva hogy történhetett ez meg.
Azért fagy le, mert nincs beállítva hitelesítési folyamat, ezért a banki szoftver azonnal visszadobja mint sikertelen műveletet. Fáradj be a bankfiókodba és állíttass be telekódot, vagy töltsd le a bankod appját és kösd össze a számláddal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!