Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » A játékokban reklámokat miért...

A játékokban reklámokat miért nem helyeznek el?

Figyelt kérdés

Pontositok. Nem felugró, bezárogatós reklámokra gondolok. Vegyünk példának egy GTA-t. Annyi de annyi reklám felület van benne. Táblák, plakátok, stb... Miért nem adják ki őket hirdetőfelületnek cégeknek? Sokkal realisztikusabb lenne a játék tőle, és a cégek is jól járnának, meg mi játékosok is, hogy nem felugró hülyeségeket kell bezárogatni, és videókat végig nézni.

Szimulátoroknál ETS2/ATS -ben például modok java van arra, hogy a fiktiv reklámokat és cégeket valós, létező cégekre és reklámokra cserélje a játékon belül, hogy realisztikusabb legyen. Nem lenne jobb, ha alapból ezek a reklámfelületek kiadók lennének a cégek számára?

Főleg olyan játékoknál, amik folyamatos frissítéseket kapnak.


2023. febr. 15. 17:11
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Mert már öt számjegyű összeget költöttél rá + a visszhangja nagyobb kárt hozna rájuk
2023. febr. 15. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Nem értem hogy jön az ide, hogy mennyit költesz a játékra és mi lenne a probléma azzal, hogy ha a gta-ba az automatára coca-cola lenne írva, és nem valami fiktív márka.
2023. febr. 15. 17:50
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Miből gondolod, hogy a Coca-Cola ezt jó ötletnek tartja? Egy olyan játékban reklámozza magát, ahol változatos módon tudsz embereket ölni? Mi van, ha ezeket a cégeket egyáltalán nem érdekli az adott játékban szereplő reklámfelület, így nem keresik a játékstudiókat, kiadókat egy zsák pénzzel, hogy hé, hirdetnék nálatok!


A játêkstudió vagy kiadó meg nem keresi a Coca-Cola Company-t, hogy hé, licenszelném a logótokat, és reklámoználak titeket. Ez utóbbi esetben ők fizetnének, ha a Coca-Cola belemenne, hogy persze, persze itt van, ennyiért hirdethetsz minket, használhatod a logónkat/zenénket, stb.


Kifizetnéd ezt a felárat? Mondjuk egy 40-50 eurós játék 60-70 euró lenne így.


Pl. anno volt olyan Forma 1-es játék, ami nem tudta megvenni a FIA licenszet, így az autók formája is fura volt, az istállók nevei is csak utaltak az eredetire (beazonosítható volt), sőt, a versenyzők neve is katalált volt. Egyre emlékszem. Giancarlo Fisichella helyett Giacomo Finesta. 😀 Na, valami hasonló miatt nincs valós termék a játékban. Vagy nincs pénzük rá, hogy licenszeljék, vagy az adott terméknek eszébe se jut ott hirdetni.

2023. febr. 15. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Ha a Coca Colától elvonatkoztatunk, rengeteg márka szponzorál streamereket, akik pont ilyen öldöklős játékokkal játszanak. Tulajdonképpen ugyan az a dolog.

Igazából nem tudom, hogy emiatt drágább lenne e a játék. Ha most valaki épit egy hirdetőtáblát, az pénzbe kerül (játékot fejleszt) és kiadja egy cégnek hirdető felületnek. Igy megtérül.

2023. febr. 16. 05:03
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Van ilyen, pl Death Strandingben a monster energy drink.
2023. febr. 16. 08:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Akár igen, az is remek példa. Én nekem konkrétan tetszett, hogy valós dolgot látok, ettől realisztikusabb élményt nyújtott az is.
2023. febr. 16. 08:16
 7/9 anonim ***** válasza:
Engem zavart, nem tudom sztem poénosabbak meg kreatívabbak a kitalált reklámok, gtaban is.
2023. febr. 16. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Még olyan 2006-7 fele olvastam Gamestarba, hogy akartak ilyet, Ubisoftnál. Szerintem is a GTA-t inkább kihagynák.
2023. febr. 16. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Néha elhelyeznek.
2023. febr. 18. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!