Mi abban a jó, ha egy játék nehéz?
Nem a nehézség a lényeg, hanem a kihívás. Amit nehezebb elérni, azt sokkal többre értékeli az ember.
Egy nehezebb játék sokkal inkább bevonja a játékost is, hogy kihasználja a játék által kínált lehetőségeket. Taktika, erőforrásmenedzsment, stb. Egy könnyű játékban csak mész az aktuális cuccaiddal és egy alap fegyverrel legyalulod az ellenfeleket. Egy nehezebben odafigyelsz rá, milyen az aréna, ahol harcolni fogsz, milyen fegyvereket és páncélokat érdemes magaddal vinni, milyen buff itemeket használsz magadra, milyen debuffokat az ellenfeledre. Nem csak kikapcsolt aggyal nyomkodod agombokat és nézed, ahogy a játék végigjátssza magát, hanem intellektuálisan is bevon.
Ahogy már írták, a kihívás és a sikerélmény. Ha mindig meghalsz egy adott ponton (pl boss-nál) már 78-szor, de 79-ikre végre sikerül győznöd, az sokkal nagyobb sikerélmény és sokkal boldogabbá tesz, mintha "menj ide, katt katt, meghalt, következő" szinten játszanál.
Van, akit ez zavar, van aki ott hagyja, van aki "szenved" vele. Mindenki más.
Pont az ilyenek miatt vannak a trainerek ha valakinek valami gondot okoz egy játéknál. Ezzel áthidalható az unfair boss-ok és társaik. A kifogytam ebből abból....
https://www.youtube.com/watch?v=Xo7QKRz2358
A használatuk ugyanakkor az egyénre van bízva.
Meg csak SP-ben működnek.
Egyébként meg mindenki játszón úgy ahogy akar.
Ha meg valaki beszólna hogy csalás csalás csalás.
Gondolkozzatok már el emberek egy SP mod az egy szimuláció amiben a gép ellen játszol.
Nem egy E sport ligában csalsz. Hatalmas különbség a kettő.
Meg ez csak 1 játék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!