Ha nem fogok tudni minden régebbi kérdésre válaszolni a PlayStation Network profilommal kapcsolatban, akkor kapásból keresztet vethetek mindennek?
2018-ban eladtam a PS4-emet, de véletlenül profilban maradtam, amit használtak 4 évig. Mindent át írtak rajta az emailtől kezdve. Volt rajta tranzakció általuk is 2020-ban. Miután visszaszereztem a profilomat, az ürge is be telefonált az ügyfélszolgálatnak, meg tudta ő is mondani milyen kártya számmal történt a vásárlása. Nekem viszont az email címemen 2018 előtti tranzakció is van, amit már én tudok. Viszont konzol széria számot például nem tudok, azt is kérhetik...
Azt mondta az ügyintéző, hogy a technikusokhoz küldték az ügyet. 2-3 napon belül elvileg felkeresnek engem a kérdésekkel.
Tachnikusok csak látják, hogy ki hozta létre, milyen adatokkal, mikor, stb... Ezt egy személyivel csak meg tudom oldani. Születési dátumot akkoriban mást adtam meg a korhatár miatt.
Rengeteg vásárlás, játék van a profilon. Én nagyon parázok, hogy minden megy a levesbe ha egyetlen kérdésre akár rosszul válaszolok, vagy nem tudok.
jó eséllyel minden megy a levesbe
4 évig nem foglalkoztál vele
bár nem tudom a jog mit mond erre
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!