Milyen multiplayer, open world, harc nélküli játékok vannak realisztikus grafikával?
A rogue-like a Rouge játék után kapta a kifejezést, ami az első(k közt) teljesen véletlenszerűen generált világra vonatkozott, tehát ahányszor meghaltál mindig újfajta pályát kaptál, mert nem fix volt az elrendezése, hanem egy algoritmus pakolta be az adott pályaelemeket. Ez általában 2D platformer játékoknál van, ott a legkönnyebb kivitelezni.
A souls-like pedig a Demon's Souls játékból jött, kb egy időben a Rogue játékkal, ez egy viszonylag nehéz szerepjátékot takar, ahol könnyen meghalhatsz és meg kell tanulnod az ellenfelek mozgását, taktikáit, emellett egy történetet mesél el fix pályán. Tehát itt nincs random generálás, mint a Rogue-nál.
És hogy a kérdésre is írjak valamit, ami még valamivel valósághűbb, Life is Feudal, ha te csinálsz szervert rajtaütéseket, banditákat stb ki lehet kapcsolni.
Köszönöm a magyarázatot. Nagyjából sikerült megérteni hogy mit írtál.
Tehát akkor Rogue-like némi Souls-like elemmel a Don't Starve?
Legalábbis erre következtetek most a magyarázatod alapján kedves Botos Jeti. Ez így már helytállóbb akkor?
Inkább csak rouge-like, mivel nincs igazi történet mesélés a don't starve-ban, az a kevés ami van nem igazán fedi, plusz a souls-like lényege pont az RPG rész egy viszonylag egyvonalúan vezetett úton (ezzel mondjuk pont szakított az Elden Ring a nyílt világ miatt).
Megnyugtatlak a Rogue is elég nehéz volt, szóval csak azért mert valamilyen játék nehéz, nem lesz azonnal souls like.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!