A Steam, Valve miért ekkora szemétláda?
Steam van 1 játék amit nagyon szeretek, régen is szerettem! a lényeg hogy ez a játék 2007 ben jelent meg, de ennek ellenére csodálatos játékbázisa és piaca van! a top 10 legjátszottabb játékban a steamen mindig erősen benne van! ENNEK ELLENÉRE a valve telibe sz.rja hogy cheater botok lepték el a játékot és már több mint 1 éve nem csinál semmit!
Ha érdekelne ez a játék, a játék neve: Team Fortress 2
És bár nem szoktam folyamatosan játszani vele de néha jó pár hónap kihagyás után visszatérni és megnézni hogy mi a helyzet! de elég szomorú hogy az a helyzet hogy sok cheater bot van! és azért ennyire szomorú ez a tény mert a TF2 egyszerűen rengeteg pénzt hozott a valve nak, és mégis csak az egyik legjátszottabb multiplay játéka és ennek ellenére sem tesz semmit!
Szóval van valami oka hogy a valve nem csinál semmit ennek érdekében?
Amúgy a tf2-nél a mai csúcs 175,931 játékos volt, egyszerre. A GTA5-nél 168,000.
Igaz azt konzolon is játszák, meg steamen kívül… Mindenesetre nem lehet sokkal több játékosuk, mégis a mai napig az egyik legnagyobb sikerű pénz hozó gépezet a GTA5.
A tf2 nem lehetne ilyen sikeres, de ha nem sz@rnák telibe, a mai napig simán SIKERES lehetne, minden szempontból.
Azért is szomorú amit tettek vele, mert annó, ez egy kritikailag is remekre értékelt játék volt, csupa 90% feletti értékeléssel…
De a képregényt is befejezetlenül elvágták, pedig évekig ment.
Még a fénykorában szó volt animációs sorozatról is, nem merték meglépni, féltek hogy nem lenne sikeres, pedig a tf2 videókat többtíz millióan nézték YouTubeon…
Aztán a lolból készült Arcane sorozat meg valami elképesztő siker lett, a Riotnál van vízió és megbecsülik amit/akiket eddig elértek.
Ismétlem, nem teréz anya szolgálat.... ez annyit jelent, hogy a profit a lényeg, és ha így is van bőségesen profitjuk, hogy magára a steamre koncentrálnak játékfejlesztés helyett, akkor mégis miért tennék?
Akinek van 1 milliárdja az szeretne kettőt, stb, nem fogja azt mondani, hogy jaj van pénzem már akkor most kedveskedek.
#25.
Abszolút igazad van, de azért hozzátennék pár dolgot…
Én például 26 éves leszek, tehát elég fiatal vagyok és olyan 2011 óta vagy közvetlenül Steam felhasználó, de közvetetten 2007 óta, pár évig (mivel kisgyerek voltam és nem volt saját gépem) csak hétvégente játszottunk egy rokonomnál. A L4D mindkét része, a Portal mindkettő része, a tf2 mind meghatározó játékok az életemben… A Half-Life játékokat nem is említve, amik jelenleg is a legjobb játékok szerintem valaha.
Sokáig voltam elkötelezett Steam felhasználó és ha pl. valami csak Originen volt elérhető, steamen pedig nem (volt és ilyen korszak rövid ideig) akkor egyszerűen nem játszottam vele…
2011 és 2018 között én és a barátaim, akik vele egyidősek vagy nálam max. 10 évvel idősebbek voltak, a steamet használtuk mint közösségi oldalt… A chat rendszere is olyan jó volt, hogy mi egyszerűen nem használtuk a facebookot meg ilyeneket, hanem simán a steamen írogattunk.
Régen amiatt a pár zseniális játék miatt terjedt el a Steam annyira amennyire, mivel először mindenki, vagy 12-15 millió ember a Valve játékok miatt telepítette. De így hogy csak egy sima viszonteladó portál lett mint igazából bármelyik másik hasonló felület, hogy ennyire elhanyagolták, nem hogy 1 éve nem játszottam semmin steamen, de be sem léptem… Egyik régi barátom sem használja már, simán a Google platformjain váltunk üzeneteket. Régen kézenfekvő volt a Steam használata, mert mindennap késztetést éreztünk amúgy is, hogy be lépjünk…
Szerintem egy újabb aranykorhoz ismét kellenének Valve exluzív játékok.
Igen ez totál érthető, csak ugye ez személyes, illetve baráti kört vesz alapul.
Ha meg onnan nézzük, hogy csak a legegyszerűbben megfogható adat, hogy pár havonta jönnek az új rekordok az egyszerre bejelentkezett felhasználók tekintetében, ez nem azt mutatja, hogy tömegesen hagyják ott a platformot.
Na meg abban is biztos vagyok, hogy arra is vannak embereik, akik a piacot elemzik, és kiszámolgatják előre, hogy mi éri meg jobban. Ahogy játékfejlesztés tekintetében is, most egyszerű példa, jó pont készül ugye a CS2, de ez azért tegyük hozzá valójában CS:GO V2 lesz, de nem is ez benne a lényeg, a játékban lévő ládákhoz eladott kulcsokkal, a skinek kereskedelméből lecsipegetett összegekből szinte biztos többet keresnek, mintha fejlesztenének egy játékot aminek vannak költségei elég szépen, és mellé ugye a siker is nem feltétlen borítékolható, hát helyette ott az egyszerűbb út, ami biztos bevételhez vezet.
Az meg az egyik legfőbb szabály, hogy a pénztárcánkkal szavazunk úgymond, mikor egy-egy sorozatnál is megy forumokon, hogy jajj megint ugyanaz, megint ezt adták ki, rókabőr stb, micsoda hülyék ezek, hogy megint ezt hozták össze.... csak épp abba nem gondolnak bele, hogy mivel rengetegen veszik meg, és anyagilag sikeres, így akkor miért is változtatnának a koncepción.
Lehetséges, hogy az 1 milliárd dollár (munkával való) eléréséhez és annak megtartásához már eleve olyan megalomániás szemlélet kell, amit mi “normális”, átlagos emberek nem értünk meg… Emiatt pedig mindig az lesz a válasz, hogy az 1 helyett jobb a 2, a 2 helyett jobb a 3 és így tovább.
De ez csak egy tipp, lehet hogy nincs így…
Mindenesete szerintem a történelmi halhatatlanság többet kéne hogy érjen egy ilyen ember szemében is, mint az extrém sok pénz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!