Lolban miért ilyenek a csapattársak és mit lehet tenni ezek ellen?
Silver 1 vagyok, de viccen kívül, ilyen a historym. Lose win lose win lose win.
Ma 10 meccs ez volt kb silver 1 0-14 lp között vagyok egész nap. A lanet nagyrészt nyerem, na de a csapat 7 percnél 6 halál? Nem bírnak passzívan játszani? Altalában amelyik lanen meghalnak 1x az már 10 halál a jövőben tehát bukta a lane. Meg feladják az első 3 másodpercnél. Nem gondolkodnak. Sárkány helyett inkább 6 minion. Ha topon nem tudok farmolni, mert erősebb karaktere van. Állandóan torony alatt döglök, de nem jön a gank.
Viszont ha haverommal játszok, amit nem akarok, mert egyedül akarok kijutni. Akkor rossz szemmel lehet látni, hogy máshogy teszi össze a csapatot. Ha meghalnak 1x mert gyengébbek érdekes nem halnak utána még 10x. A gank jön pingre ha látja szarúl állok. És a rang ugyanakkora.
Ez miért van? Mit csináljak ezzel?
Nagyon szeretem a World of Warcraftot. Sajnos gyerekként csak tört szerveren tudtam játszani, de amióta keresetem lett, már eredeti szervereken játszok. Havonta ez körülbelül 4 ezer forint kiadást jelent nekem, ami hát púp az ember hátán, lenne annak azért jobb helye is.
Emlékszem, még gyerekként sokat keresgéltem a neten, hogy mikor lesz már ingyenes a WoW.. Kerestem a híreket erről, mit lehet tudni. Míg nem eljutottam egy fórumhoz, ahogy ebben a tárgyban ment a diskurzus. Meglepődtem azon, amit ott láttam.
Emberek TÖMEGEI tüntettek azért, hogy NE LEGYEN ingyenes a wow. Én így nézem.. Hülyék ezek? Vagy külföldiek, és ilyen pénzesek? Hát nem lenne jobb helye is annak a havi 4 ezernek? Az egy évben 48 ezer forint... Miért akarják ezek hogy fizetős maradjon a wow?
Míg nem rájöttem. A játékosok döntő többsége véli úgy, hogy ha egy játék "fizetős", tehát havidíjas, akkor a játékosok minősége is sokkal jobb lesz.
Én, a magam (akkor még) éretlen 14 éves fejemmel nem tudtam bejutni abba a légtérbe, ahol fizetőképes felnőttek játszhattak egymással.
Biztos, hogy minőségibb körülmények között játszhattak így.
A League of Legends egy ingyenes játék. Bárki fia borja beteheti a lábát, játszhat, és bizony veled össze is kerülhet. Ingyenessége miatt pedig hidd el, még egy elég pesszimista számítás alapján is kijelenthető hogy a játékosbázisának 70%-a 14 év körüli, vagy az alatti. Éretlen emberek. Nem hibáztathatod őket, a legjobb esetben is serdülőek, az agyuk még nincs abban az állapotban hogy higgadtan viselkedjen egy olyan közegben, ami ilyen intenzív adrenalinforrást jelent a számára.
A LoL ezért jelenleg a világ leg "sósabb" játéka. Ennek a 2nek az elegye. Éretlen, frusztrált emberek összetéve egy olyan közegben ami nagyon erős adrenalint okoz, nagyon pörgős és próbára teszi a türelmet.
Az, hogy te azt észleled, hogy nálad gyengébb csapattársakat kapsz, ez szándékos, a rendszer így működik, ezen kérlek ne lepődj meg a jövőben se, és mindig jusson ez eszedbe: ezt leírom minden lolos kérdés alá ezen az oldalon, és a játékosok valahogy mind egyet értenek.
==>
A LoL egy olyan rendszert használ, ami téged megtart egy olyan szinten, ahova ő gondol téged. Ahol ő el akar téged helyezni a képességeid alapján (ahogy ő ezt kiszámolta). Tehát úgy kell ezt elképzelni, hogy te egy teljes vas páncélzatban vagy, a rendszer pedig a teljesítményed alapján elhelyez egy rohadt erős mágnest egy terepen, ami húzni fog téged arra a helyre. Oda könnyebben is jutsz, de onnan már sokkkkkal nehezebb távozni.
Ezt a számítást a játék elvégzi a normál játékoknál is, és ezt úgy hívják "MMR". Nem csak azt nézi hogy mennyit nyersz, és hogy milyen csapattársakkal / milyen játékosok ellen, hanem hogy hogyan és hányszor halsz meg, szerzel gyilkosságokat (és milyen szintű játékosokat ölsz meg), milyen gyorsan szerzel szintet a többi játékost is figyelembe véve, és hogy mennyi a minion killed. Tehát nagyjából mindent néz, és ezek alapján ad neked egy helyet a maga rendszerében.
Ha alacsonyabb szintre kerülsz, mint ahova szán téged, akkor erősebb csapattársakat kaphatsz, akár a szinteden lévőket, ha magasabbra törnél, sokkal gyakrabban kapsz gyengébb csapattársakat.
Azért, hogy ez ne legyen annyira szembetűnő, te se égj ki könnyebben és a rendszer is jobban dolgozzon, én úgy vettem észre hogy sokszor lehet hogy streakekben intézi ezt a játék. Egyszer nyersz 5-10 meccset, utána veszíteni is fogsz körülbelül ennyit.
A másik ilyen eszköz, amivel téged egy szinten megtart, az az LP rendszer a rankedban. Gondolj csak bele. Nem az lenne a logikus, hogy meg lenne mondva, hogy minden egyes játékos minden esetben mondjuk +20 LP-t kapna ha nyer, és -10et ha veszít? Nincs ilyen meghatározott érték. Ez változik személyenként, és játékonként. És akkor már ne is beszéljünk arról, hogy ha valóban a tudásodat pontoznák, amit egy-egy játékban nyújtottál, akkor a defeatért is járna pont, ha 20-0ban voltál, de melletted volt 3 gyenge játékos.. Tudja a rendszer, ha nagyon ügyes voltál. Mégis lehúz téged.
Sajnos ez van, erről sokat lehetne beszélgetni. Én arra jutottam, azért nehezíti meg az előrejutást a rendszer ilyen szinten, hogy minél kevesebb ember juthasson el Challengerig. Gondolj bele, hányan és mióta játszanak ezzel a játékkal. A játékosok legnagyobb része 10 évnél is több ideje játszik. Ennyi idő alatt bárki felmehetne challengerig ha a pontozás és a matchmaking nem ügyeskedne, de ez nekik nem érdekük, mert egyrészt ezzel a challenger rang is széthasadna jobb és gyengébb játékosokra, másrészt az agyon heroizált csoda kép is lejjebb adna, hogy félistenként kezelik azokat a lobbyban duurci arcot vágó "vagány" nagy LCS játékosokat.
Így a rohadt sok pénzt hozó bajnokság is elinflálódna.
Tudjuk tehát hogy ez a rendszer ügyeskedik, és hogy igazságtalan és hát mondjuk ki, egy rakás szar.
A legjobb amit tehetsz hogy ha ez zavar, ne rankedozz, és játsz csak az élvezetért (ha ez a játék tud egyáltalán ilyet okozni).
Hidd el, hogy rajtad múlik hogy silver vagy. Amilyen meccsekről beszélsz azok nagyon szélsőségesek. Persze mindig van 1-2 fogykos, de nehogy azt hidd, hogy diaban jobb lesz. A másik meg topon azért nem farmolsz mert erősebb karaktere van??? Tudod mit jelent a lane management?? Tudod mit jelent a flex pick, vagy comfort pick?? Figyeled a mapot és ott vagy sutyi fightoknál, ha tudsz?? Segítet a jg priot, hogy tudjon hozni heraldod, draket, objectiveket??? Tudod mi a split push és mikor kell alkalmazni?? Van terved mikor játékba kerülsz?? Jó tp-ket használsz?? Figyeled merre lehet az ellenséges jg??
Rengeteg múlik rajtad és nem azért stuckolsz mert matchmaking. Persze van, hogy emiatt stuckolsz, de az nem hosszútávú. Én is stuckoltam sokszor emiatt, de azért egy hétnél tovább sosem tartott ez. Amiatt sokáig stuck voltam az én magam voltam, nem volt rendes lanem, champion poolom, mainem, játszottam mindent.
Ezek mellet tegnap volt pont, hogy egy volibear(jg) destroyolta a gravesem(jg), de aztán 1/7-ből 16/8 lettem és nyertem. Lehet soul az övék volt a baron övék volt. De amíg azzal foglalkoztak, gankeltem, split pusholó topot levadásztam, farmoló adc levadásztam, és visszajöttünk. Ez ritka de jó példa, hogy nem érdemes föpadni.
sajnos igaza van a 4ediknek, silver nem az a hely ahonnan nem lehet kijutni ha jobban jatszol naluk, mert ahogy irtad egyszeruen nagyon rosszak
De minden rankon ugyan ez van bele lehet nezni barmilyen streambe, pl AdamKiss es ugyan ugy van aki egy retek lesz a jatekban, minden elo-n ugyan annyira vannak rossz jatekosok
En is voltam diaban 1 seasont meg tobb seasont platba es semmi kulonbseg nincs, valaki ugyis hasznalhatatlan lesz
Egy friss account sokat tud segiteni, en hardstuck silverbol uj accountal siman kijutottam platig es az minden seasonben megvan azota, az egy valid dolog hogy ha beragadsz akkor direkt ott fog tartani a jatek es sokkal nehezebb feljebb jutni, ezert egy uj account tud segiteni
De ez is csak akkor igaz, ha picit vagy jobb naluk, mert ha sokkal akkor valoszinuleg siman kitudnal jutni, egy high elo player sosem fog tudni beragadni silverbe mert lehetetlen, de ha te csak egy kicsit vagy jobb akkor bizony direkt ott fog tartani a jatek
#3
Én annyi mérgező személyiségű emberrel, mint a WoW-ban talán utoljára 2006 körül találkoztam, amikor CoD 2-ztem.
Tele van rosszindulatú hülyegyerekekkel. Ha magyar, ha külföldi, nem számít. Maga a játék minősége kiemelkedő, de a játékosbázis egy trágyadomb.
Azzal egyetértek, hogy a paywall kiszűri a kereset nélkülieket. Ez egy jó dolog. De ez sem old meg mindent. Tavaly még játszottam vele valamikor ősz körül, bár a Shadowlands játékmenete és a világa sem tetszett. Ez a játék haldoklik.
Annak örülnék, ha a Microsoft közbelépne és megmentené, de szerintem ami régen volt, az már nem jön vissza soha, classic szerverek ide vagy oda. A legnagyobb fejlesztők már elhagyták a Blizzardot régen.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!