Tanki kód elfelejtés és support + jegy? Több lent
Okostelefonon vagyok és nincs olyan opció sehol hogy "forgot password" ahol láttam, mert miér lenne. Ekkor írtam a supportnak. Kb 10 percel később gmailben ez a válasz köszöntött:
Hello!
This is Tanki Online Customer Service. We have received your message and have assigned to it the following ticket number – 3950389.
We will get back to you within 48 hours.
You can find more information for questions about the game in the Help section: [link]
A tickettel avagy azzal a számjeggyel mit kellene csinálni pontosabban? Hova kell beütni?
Aki ezt a kérdést látja az adjon választ pls! 48 óra múlva lejár a jegy
Látszik hogy még nem volt dolgod support-al. :D
Ne aggódj. NEM fog lejárni a jegy. az csak a jegy azonosítója. A 48 óra pedig az időt jelzi hogy mennyi időn belül fogsz választ kapni. Ez csak 1 auto-email volt tőlük hogy megkapták a jegyed és foglalkozni fognak vele. :)
Oksa köszi, akkor megnyugodtam!😁
És ahogy mondod. Nem volt dolgom a supportal 😂
Szívesen. :)
Hát én meg Support-al suttogó vagyok. :D GameForge,Nexon,Joymax,stb Support-okkal az évek alatt már annyit társalogtam hogy megszámolni sem tudom. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!