Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Akik csalódtak vagy elégedetle...

Akik csalódtak vagy elégedetlenek a Cyberpunk 2077-el, miért? Mik azok az ígéretek amiket nem váltott be a játék?

Figyelt kérdés

Nyilván nem lehet egy játék mindenkinek a kedvence, főleg ha ilyen sajátságos a műfaja.


De vannak akik azt mondják, hogy nem azt kapták amit a CD Projekt Red ígért. Melyek ezek az ígéretek konkrétan?


És ha nem ígéretek miatt, hanem úgy általánosságban csalódtál a játékban, mi az oka?


NOTE: a bugokat fölösleges megemlíteni. Vannak, sok van, de idővel kijavítják őket, sok játék indít így, fölösleges lovagolni ezen.



2020. dec. 14. 18:39
1 2
 11/11 A kérdező kommentje:

Nézd, egy videójáték még jódarabig nem lesz olyan, mint egy igazi asztali szerepjáték. Legközelebb talán az AI Dungeon vagy a Dwarf Fortress áll, de ezek nemigazán videójátékok, inkább chatbotok:D


És tudom, hogy egy tucatnyi kaszt van az eredetiben, de ezek nemigazán jönnének át egy ilyen jellegű játékban. És a két körlet amit írtál se igazán.


Tudtommal vannak a videójátékban előnyei a kasztoknak. A Corpo az a céges dialógusokban több dialog opcióval rendelkezik, mert olyan háttértudása van, ami a másik kettőnek nincs. A "streetkid"nek elv kontaktjai vannak több felé. A nomádot nemtom, mivel nem szeretem az autókat, így nem is érdeklődtem afelöl a kaszt felöl:D


Ha a céges zóna úgy le lenne zárva, mint ahogy mondtad, akkor a játéktér egy része kb 1-1 behatolásos küldetés erejéig lenne nyitott. Ez csak az open world élményt veszi el.

És az, hogy a combat zone-ban folytonosak az összecsapások, az csak egy ideig hangulatos, de idővel csak frusztráló lenne, amikor csak át akarsz jutni A-ból B-be, de folyton random encounterekbe ütközöl.


A kasztokat is ezért vonták össze. Az asztali szerepjátékban az ember elköteleződik egy tipikus karakter mellett, és azt hozza sokáig. Vagy csak egy one-shot vagy minikampány erejéig.

De a videójátékban az embernek nincs kedve egész játék alatt végig ugyanazt a stílust hozni, ki akar próbálni minél több mindent. D&D-ben egy barbár nem fog nekiállni varázsolni, vagy maximum ha multiclassol pl druidába. Egy videójátékosnak viszont nincs türelme ahhoz, hogy eltöltsön 4 órát azzal, hogy kijátszike gy tartalmas, de quest-független kocsmai beszélgetést és felkészül a másnapi indulásra a kalandhoz. Egyszerűen a videójáték képtelen olyan immerzív lenni, mint az asztali szerepjáték. És amíg nem lesz fejlettebb és improvizatívabb az AI és elterjedtebb a VR, esélye sincs.

2020. dec. 15. 20:44
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!