Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Akik csalódtak vagy elégedetle...

Akik csalódtak vagy elégedetlenek a Cyberpunk 2077-el, miért? Mik azok az ígéretek amiket nem váltott be a játék?

Figyelt kérdés

Nyilván nem lehet egy játék mindenkinek a kedvence, főleg ha ilyen sajátságos a műfaja.


De vannak akik azt mondják, hogy nem azt kapták amit a CD Projekt Red ígért. Melyek ezek az ígéretek konkrétan?


És ha nem ígéretek miatt, hanem úgy általánosságban csalódtál a játékban, mi az oka?


NOTE: a bugokat fölösleges megemlíteni. Vannak, sok van, de idővel kijavítják őket, sok játék indít így, fölösleges lovagolni ezen.



2020. dec. 14. 18:39
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Pl. hogy látszik, sok ötlet ki lett vágva. A három kezdő életút nem számít. Egy nagy időbeli ugrás után mind ugyanott kezdi. A különleges dialógusok nem számítanak semmit a végkifejletek tekintetében. Kevés a roleplay, a játékos karakter dialógusai kínosak, maga a karakter egysíkú. Az autók irányítása borzalmas, az AI is, stb.
2020. dec. 14. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
59%
A jatek csusztatva volt, megis tul sok a bug benne. Ugyhogy de, meg lehet emliteni.
2020. dec. 14. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
76%

Semmi cyberpunk hamgulata nincs. Egy Blade Runnert vartam volna. Egy komoly, melankolikus, szuggesztív világot.


Npck meg ugyanazt az 1 mondatot tolják, mint 15 éve egy zs kategóriás játékban.


Tele van színezve, mint a FC New Dawn, b.is az egész.


Egyszóval fos.

2020. dec. 15. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Sokkal nyiltabb világot vártam, W3-hoz képest ez nagyonúgymond csőbe lett szorítva.
2020. dec. 15. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:

#1es, köszi:) Még csak a prológus elején tartok,s szóval nincs rálátásom a dologra, de majd figyelek erre. Az időugrásos rész am nekem is szemet szúrt, de az igazi különbség majd a második végigjátszásnál jön ki.



#4es, na, erre kíváncsi leszek. Videók alapján nem tűnik lineárisnak, de mivel, mint írtam, még a prológusban vagyok, ami ugye logikusan lineáris, de elvileg utána arra megy a kari amerre csak akr..nem?


#2 ok, engem nem izgatnak a bugok. Nem okoztak fennakadást a játékomban (éppenséggel én még nem is találkoztam velük). A bugok idővel eltűnnek, a content marad. És azzal is vannak gondok, lásd a többi választ.


#3 ja, az NPC-k helyenként nekem is elég furák. Elvileg magasabb nehézségi fokozaton az ellenségek offenzívebbek, kevésbé álldogálnak egy helyben..

Ja, a "beszélgetések" elég gyengére sikerültek. Mm ahhoz képest amit promóztak, hogy pl megszólnak ha nagyon bámulod a hugyozó NPC-t.. ehhez képest a legtöbben csak lekoptatnak hogy "fuck off" :D


A Cyberpunk világa viszont ilyen. Mármint ez a világ ilyenre lett megírva, az, hogy másra számítottál, igazából csak annyit tesz, hogy nem tudtad mi készül.

2020. dec. 15. 13:23
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

3-as vagyok. Szeretem a CDPR-t a Witcher széria miatt, DE!


Szerintem pont hogy ők azok, akik nincsenek tisztában a cyberpunk fogalmával. Ilyen kontár munkával csak rontják stílust.


A 90-es évekbeli Blade Runner játék, ami gogon újra megvehető, szerintem köröket ver rá. Ez a véleményem. CDPR inkább maradjon a középkori fantasynál.

2020. dec. 15. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
Ja és még kiegészítem annyival, hogy az újak közül is a Cloudpunk is el tudta kapni a cyberpunk érzés lényegét (zseniálisan), tehát nem kell visszamenni 25 évet.
2020. dec. 15. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

#6-os, nem a CDPR találta ki a Cyberpunkot. Olvastad az eredeti alapanyagot? Ha azt állítod, hogy ez itt nem "igazi vyberpunk világ" akkor ezzel nem a most kiadott videójátékot kritizálod, hanem a 1988-ban kiadott Cyberpunk 2020 világát. És miután a szerző (Mike Podsmith) közreműködött a videójáték megalkotásában, (ahogy Sapkowski a Witcher-játékoknál), ezért eléggé pontos mása lett a játék az eredeti Cyberpunk játék világának.


Azt hiszem amit te hiányolsz az a sötétebb világ. Több kosz, kevesebb csillogás. Ha így van, azt teljesen megértem, viszont ez nem a "cyberpunkság" lényege. De am a CP-játék világában pont ez a lényeg, hogy az emberek elenyésző kisebbsége (de a hatalom abszolút birtokosai) fényűző palotákban élnek, tiszta és tágas irodákban dolgoznak, míg mindneki más a kieten sivatagban guberál, vagy bedeszkázott ablakú lakásban lakik. És ez már a prológus első fél órájában látszik sztem.



Cyberpunk definíciója (A Google alapján):

A genre of science fiction set in a lawless subculture of an oppressive society dominated by computer technology.


CP 2020/2077:

lawless: stimmel, a cégek bármit megtehetnek kb

Opressive: stimmel, a cégek pénzzel és fegyverrel elnyomnak mindent és mindenkit ami a zújtukba áll

dominated by computer tech: stimmel, még az ember is elektormos ugye:D


Blade Runner (az eredeti művet figyelembe véve, nem a film vagy játék adaptációra gondolok)

Lawless: nem stimmel, van regnáló állam, nincs anarchia

Opressive: bizonyos mértékig. Az androidok "társadalmát" teljes mértékben el akarják nyomni. Az emberi társadalomban nem jelent meg elnyomás.

Dominated by tech: stimmel, replikáns állatok és emberek mindenütt

2020. dec. 15. 14:38
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

Én sokat játszottam az eredeti 2020 tabletop RPGvel, szóval nekem az a hangulat a mérce.


Amikor Mike Pondsmith hangja megszólalt a rádióban, én szó szerint felsikítottam. 😂

Persze várható volt, de azért.


A kaszrok között nincs különbség, én hiányoltam a szokásos special ability képességeket.


Ezek amik lennének:


Nomád: autó vezetés, harc és a családi szálak


Corporate: több pénz, iskolázottság, megnyerőbb szociális képességek, öltözködés


Street kid: na ezt nem is ragozom, eredetileg ilyen nincs is...ez elvileg Fixer lett volna szerintem. A skillek kb mind egy DnD rouge, betörés, csencselés, stb.


Ezekre adhatott volna automatikus pluszt a játék, illetve adhatnának speciális questeket. Pl nomáddal könnyebb (az egyébként borzalmas) autóvezetés, corporate-al könnyebb a hotelben meglesni Arisakáékat, a fixerrel jobb áron lehet eladni a lootot... ilyesmik.


Az AI buta mint a sęggem, ezen nincs mit magyarázni. Pl ha az emeleten jó hangosan aprítod az embereiket, ugyan jönnének már fel az NPCk, ne csak a földszintről fenyegetőzzenek már. 🤔



Maga a világ nem elég putri. Az az undorító olajos-savas eső, az hogy kb mindenki macskakaját eszik, a többféle időszakból származó technológia párhuzamos jelenléte...


Nem kicsit le lett finomítva, ettől sokkal durvább szociális egyenlőtlenség, kilátástalanság jellemzi a világot. Nincs elég működő gyár, se hivatalos futárszolgálatok vagy kereskedelem. Sufni tuning, toldott-foldott ruhák, túl sok ember egy helyen, korrupció stb.


Az a ház ahol V lakik, egy egész corporate családnak elég lenne az RPGben.


Ezen kívül a combat zone és a corporate zone között nincs sok különbség, mindenhol átlagosan kicsit van anarchia. Eredetileg a combat zone az, ahol állandóan lőnek, beverik a kocsid ablakát, elrabolnak a gyilkos bohócok vagy a militáns furryk.

A corporate zoneba meg kb be se jutsz, nagyon körmödre néznek, nem hogy lövöldözni meg utcán lootolni nem fogsz, de egy chekpointon nem engednek át...

2020. dec. 15. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem a koszt hiányolom. A hangulatot, kilátástalanságot, a valahol létezett jobb világ végét, ami helyett a jelenlegit csak hazudják. Nagyon nehéz megfogni ezt, nem véletlen keveseknek sikerült.
2020. dec. 15. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!