Mikor fog Hollywood végre megszabadulni a feminista propagandától? Vagy ha nem mikor fog végre csődbe menni?
Sorra teszik tönkre a befutott franchise-okat.
Szellemírtók, Star Wars, egy Mad Max film aminek nem is Mad Max a főszereplője hanem a körülötte lévő nők,
Batwoman:
https://www.youtube.com/watch?v=vrIiPcv4_iY
nemsokára jön a feminista Terminátor
És Bréking Nyúz: az új 007-es is nő lesz, nem is akármilyen: egy fekete nő!
https://www.youtube.com/watch?v=1VP0SCaTaN8
Semmi bajom az erős női karakterekkel, Ellen Ripley és Sarah Connor (az első két Terminátorban) anélkül elnyerte a tiszteletemet hogy a torkomon kellett volna lenyomnia a producereknek hogy a főszereplő nő és hogy milyen erős és független. Teljesen hitelesek voltak a szerepükben, Hollywood mégse képes mit kezdeni többé az ilyen karakterekkel. Okkal módosítanak már meglévő brand-eket (tudják hogy egy teljesen eredeti karakter és történet női főszereplővel még nagyobb bukta lenne mint a 2016-os Szellemírtók) és okkal mutogatnak a rajongókra és kiáltanak szexizmust ha egy ilyen film bukta lesz (nem, nem azért mert a rajongók szexisták lennének, hanem azért mert amit Hollywoodban manapság gyártanak az egy kalap sz..., de egyszerűbb a nézőközönséget okolni).
A legutóbbi Star Wars film a franchise megcsúfolása volt (mint Star Wars rajongó mondom), A Batwoman trailer-e meg olyan kínos hogy végig se lehet nézni.
Kérdésem: MIÉRT nem látják hogy így nem lehet nemhogy profitot termelni de még a gyártási költségeket se visszahozni? Csődbe akarják vinni magukat ezzel vagy mi??
Ez most ugye nem volt komoly kérdés? :D Sosem. Bedöntik az egészet, de akkor is nyomják a propagandát.
A balosok mindig próbálgatták, meddig mehetnek el, és soha semmi nem volt nekik drága. Nemhogy a Star Wars, de millió emberélet sem. Ha nem jött be a számítás, akkor kicsit visszavettek, megpróbálták ugyanazt máshogy. Ha bejött, legalább részben, akkor jött a következő ötlet.
Nem mistanában. A befektetőket jól meg tudják vezetni, az átlag fogyasztó meg nem az elvek embere. A regresszív balosok ámokfutása eddig még csak ott bukott meg, ahol az adott iparág rétegpiacot szolgált ki. De maguk az iparágak a bevételnövelés érdekéban mindent megpróbálnak a mainstream felé vinni (nagyobb és sokkal közönyösebb fogyasztói tábor), ez pedig az apatetikus közönség az, ahol a regresszív bal ténykedése miatt is lassan veszít népszerűséget.
A képregények terén a PC Marvel rendre megbukik, mert a képregény nem mainstream és a niche nerd, aki a fő közönsége érzékeny a minőségváltozásra, az MCU fő közönsège viszont a normie, aki 20 évig is elmegy megnézni az egyre rosszabb folytatásokat PC propagandával vagy anélkül.
A Szellemirtók 2016 mintegy 80 milliós profittal zárt.
A Mad Max 2015 a sorozat legelismertebb tagja a kriitkusok körében és 230 milliós profittal zárt (mellesleg nem hollywoodi). Nem úgy tűnik, mintha a csőd felé rohannának.
Csak a szokásos nőgyűlölő kérdés. Azon kalap szr filmek nem zavarnak, ahol pasi a főszereplő, de ha nő, akkor mindjárt ráhúzod a feminizmust, miközben a nagy hollywoodi produkciókon jól látszik, hogy továbbra sem nagyon veszik emberszámba a nőket, csak két csöcsnek vannak ott.
Minden egyes filmnek (kivéve a romcomokat) férfi főszereplőt adni szintén egy baromi nagy propaganda,szóval ha úgy vesszük, pont, hogy most lett vége a férfi propagandának.
Egyébként gondolom addig lesz ez, amíg ez hozzá a pénzt.
"Csak a szokásos nőgyűlölő kérdés."
Csak a szokásos felületes olvasás, és szexizmussal dobálózás. Fuss neki még egyszer, különösen azt a mondatot ami úgy kezdődik hogy "Semmi bajom az erős női karakterekkel".
"Azon kalap szr filmek nem zavarnak, ahol pasi a főszereplő"
Ezt hol olvastad? De komolyan hol írtam ilyet, kíváncsi vagyok.
Itt a másik:
"Gondolom 15 éves jobbos szülők által nevelt valaki vagy" "Most, hogy apuci-anyuci fideszes" "te csak egy kommersze jobbos vagy"
Személyeskedésen kívül még valami? Mondjuk észérvek?
"az erős női karaktert NEM most találták ki"
És ezt én hol tagadtam?
"csak új virágzását éli!"
A horror műfajba nem látok bele mert sose követtem. De azért köszi a meglepően részletes statisztikát, tudtam hogy vannak akik árgus szemekkel figyelik hogy a gender kvóta meg van e már de nem számítottam rá itt. (A Köpök a sírodrát láttam és egyáltalán nem volt realisztikus hogy egy láthatóan nádszál-vékony lány elintézzen fél tucat férfit, az egész egy bosszúpornó volt, nem több).
"Arról nem beszélve, hogy a teljes éves amerikai filmtermés alig 10%-ában van erős női főhős."
Akkor miféle virágzásról beszélsz? Állítasz valamit aztán a saját statisztikáid buktatják meg az érveidet.
Nem kell ahhoz női főszereplő hogy elrontsanak remek filmsorozatokat.
Forgatókönyv, rendezés, színészek (nemtől függetlenül), stb.
Akkor a gyengébbek kedvéért:
Az a fő bajom hogy ahelyett hogy saját kútfőből kreálnának eredeti női karaktereket (Ripley, Connor, Lara Croft, Wonder Woman, teljesen támogatom), többnyire inkább fogják a meglévő ikonikus férfiszerepeket és megcsinálják ugyanazt nőkkel. Ráadásul még karakterfejlődés sincs, mindegyik sérthetetlen és mindent mindenkinél (főleg a férfiaknál) jobban tudó, ha vígjátékról van szó akkor jaj de viccesek (nem azok, Szellemírtók 2016), a nézőnek még ha szimpatizál is a főszereplővel se kell aggódnia hogy na most vajon mi lesz vele.
Abban egyetértek itt 1 válaszolóval, hogy bizonyos filmek (Star Wars, Szellemírtók) akkor is hulladékok lettek volna, ha nem nő a főszereplő. Ugyanakkor a jelenség attól még megvan, bár a választ nem tudom a kérdésre, de engem amúgy a rasszok kényszeres változtatgatása sokkal jobban idegesít a női-férfi castingnál
Az irritálóbb inkább a cserélgetés amúgy. De ez nem rasszizmus vagy szexizmus, az utolsó léghajlító rasszcseréje ugyanannyira hányingert keltő volt szerintem, mint bármelyik másik (mondjuk talán nem volt annyira feltűnő)
A fő kérdés az, hogy miért NEM tudnak eredeti, jól megírt, remek alkotásokat készíteni fekete/ázsiai/női/meleg/leszbikus/transzexuális/etcetc szereplőkkel?
A karakterek rasszváltozása/nemváltozása azért irritáló, mert a már meglévő karakterekkel szemben kötődésünk van. Olyannak ismerjük, úgy szerettük meg, úgy képzeljük el a karaktert. Nem azért, mert fehér/fekete/ázsiai/oroszlán
Nem hiába van az sem, hogy adaptációknál már az is közfelháborodást tud okozni, ha valaki nem hasonlít a karakterére, dacára annak, hogy a nem/rassz megegyezik (a Witcher jó példa erre talán)
"Csak a szokásos felületes olvasás, és szexizmussal dobálózás. Fuss neki még egyszer, különösen azt a mondatot ami úgy kezdődik hogy "Semmi bajom az erős női karakterekkel"."
Az a baj, hogy kifejezetten a női karakterekre vagy rábukva, holott gyakorlatilag nincsenek. És amikor eléd kerül egy rosszabb, akkor ki vagy akadva és női propagandát emlegetsz. Téged nem a GYENGE női karakterek zavarnak, hanem a gyenge NŐI karakterek.
A csillagok háborúját nem láttam, ahhoz nem tudok hozzászólni, de gondolom nem újraforgatták Luke-ból nőt csinálva. A Mad Maxnek nem Max volt a lényege már a második részben sem, Batwoman egy 70 éves karakter, a terminátoroknak nincs nemük.
És mégy egyszer: ezek a filmek nemhogy nem lettek bukták, a Mad Max még javított is, szóval tényszerűen nem igaz, amit állítasz és amire az érvelésedet alapozod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!