Miért van az hogy a filmekben a férfiak megütése normális és sokszor komikus jellegű, a nők megütése meg az ellenkezője?
Gyakorlatilag beülök bármilyen kommersz hollywoodi mozifilmre és van benne egy erős női karakter, aki elpic sáz egy férfit. Vagy a főhősnő megüti a főhős férfit. Ez normális. De mondjuk valami mellékkaraktert akár aki bunkózott vele a filmben végig, vagy valami jófej mellékkaraktert, akinek volt pár rossz beszólása vagy lenézte őt, esetleg a főszereplő férfit ha mond valami rosszat. De tényleg minden filmben ott van hogy egy hangsúlyozottan női karakter egy hangsúlyozottan férfi karakter fölébe kerekedik valamiben. (Ahol a nemiségüket is kihangsúlyozzák)
Na de a fordítottja? Amikor mondjuk egy jónak ábrázolt férfi karakter megüt egy jónak ábrázolt női karaktert? Ilyen miért nincs soha? Azt képzelem hatalmas rinya jönne utána.
6:
És?
7:
De ez átszivárog a mindennapokba is. Írtam a kísérletről, ahol az utcán vert nőnek rohantak segíteni, a férfinak pedig nem.
8:
Nem úgy értem hogy a férfiak a nők ellen, nők a férfiak ellen. Egyáltalán soha nem is volt a fejemben, hogy nők rendeznék így meg a filmeket.
Hanem hogy adott ideológiájú emberek ezt erőltetik. Fehér, heteró férfak is vannak, akik állandóan a szexuális, színesbőrű és női csoportokat támogatják. Főleg a vezető helyeken.
9: (Y)
10: A Xena-ban és az Ereklyékben is ott van az, hogy van egy már-már férfiasan tökös főhősnő. Az Ereklyékben ráadásul egy tutyi-mutyibb, papucsabb férfi segítőtársa van, a Xénában pedig egyrészt szintén megjelennek tutyi-mutyi férfi karakterek, akiket a főhősnő ledominál két másodperc alatt. - Csak azért írtam, hogy ott férfiként viselkedő nőket osztanak rendesen, akik saját maguk, saját döntés alapján mennek bele a bunyókba. Nem megverik bennük a nőket, hanem a nők kezdenek el saját elhatározásból verekedni (az összes példádban).
Nem azt mondom hogy csak ffi-ffi verekedések legyenek, hanem hogy legyenek már reálisabban ábrázolva. Biztos van a világon erős nő és gyenge férfi és nem azt mondom hogy bármelyik férfi elverné bármelyik nőt. Csak hogy a valóságban egy átlagos férfi is megverne 10-ből 8 nőt erő alapján, a filmekben meg 10-ből 9-szer a nő kerül ki győztesen. És erre lehet mondani, hogy "ilyen történeteket ábrázolnak, ilyeneket visznek vászonra", de egy: gondolom ha fordítva lenne a filmekben, az már baj lenne; kettő: kizárólag egy fajta módon történhetnek a dolgok a filmekben és ez unalmas.
Kérdező: összezavarodtam,mit is akarsz te ezzel?
Ilyen az élet,vannak gyenge nők,akiket megvédenek,vannak,akiket halálra vernek. Vannak erős nők,meg tutyimutyi faszik is. Aztán kiegyenlített kapcsolatok is,meg előbbiek összes permutációja,mind az életben,mind a filmeken.
Nekem nem vicces,ha egy nő megüt egy férfit. Annak oka van. Én is csaptam oda.amikor fogdostak,de rohadtul nem volt vicces.
Fordítva a testi erőfölény miatt nem vicces. Tehát,lehet,csökött az agyam,de az is lehet,a te szűrőd hibás. Béke.
13:
Moziban ültél már filmeken?
Nő lenéz/beszól/megüt/megreguláz gyenge férfi karaktert csak úgy, vagy akár a főhőst valami konkrét dolog miatt. Nevetés szalad végig a közönségen.
De ha felcserélnénk a nemi szerepeket ebben, akkor valamiért nem hallatszik akkora nevetés. Érted már?
Igen,értem.
Nem szórakoztat. Nem tetszik.
De ,hogy ne magamról beszéljek,az ok a média által tolt erőszakos feminizmus lehet.
Az általad említett két sorozat válasz, egy hasonló , de férfi főszereplős sorozatra-filmre.
Az elveszett ereklyék fosztogatói egy női Indiana Jones karakter, a Xena pedig az akkor futó Herkules spin offja. Ha jól emlékszem crossoverjük is volt.
Kérdező!
Értem mit akarsz ebből kihozni.
Én anno a hetedik menyországtól és a rém rendes családtól kaptam kultúrsokkot.
Az elsőtől azért, mert egy rettenetes családképet mutat: egy rahedli gyerek, akik utálják egymást, illetve a szülők mániákusan beledumálnak a gyerekeik életébe. A legdurvább talán, hogy a szülők annak örültek a végén, hogy a legnagyobb lányuk nem válik mégsem, hanem bentmarad az addig rossz házasságában.
A másikről pedig: egy jelenetben az volt a poén, hogy a két gyerek a kenyérpirítóból kirazott morzsán veszekedtek. Mert az éhezés poén.
Egysíkú karakterekről beszélünk ezekben, akik csupán árnyékaik egy valódi személyiségnek.
globalista agymosás, azért. Nem az a céljuk, hogy talpraesett férfiakat állítsanak be mintaképnek, hanem az agyatlan, papucs marhát.
Feminácizmus.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!