Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Ti járnátok egy autista sráccal? (meleg)
Én egy erősen Asperger-szindrómás 18 éves, passzív meleg fiú vagyok.
Gondolom a többség képben van az Asperger-szindrómával ("az autizmus enyhébb változata"), szóval nem is részletezem.
Ami pozitívum a meleges témában ezzel kapcsolatban, hogy aranyos vagyok. Tehát sok megmozdulásom/tulajdonságom olyan, mint egy cuki kisfiúé/kislányé. :D
Legnagyobb negatívum pedig, hogy a hétköznapi beszélgetés nem az erősségem.
(persze, van még ezer más negatívum-pozitívum)
Nálatok ez kizáró ok lenne?

Én úgy gondolom, hogy a világon minden második embernek lenne valamilyen "szindrómája", ha az orvos diagnosztizálná nála. Csak azért nincs ennyi, mert normális esetben az emberek nem is kerülnek orvoshoz és így nyilván nem sütik rájuk, hogy XY-szindrómásak.
# 11-nek írom, hogy szerintem amíg nincs baj, addig nem kell foglalkozni ezzel. De én teljesen laikus vagyok, tehát ne vedd készpénznek a szavaim, de ez pont olyan, mint ha veszek egy húszéves autót és zörög valami. Egy húszéves autóban zöröghet valami, le kell szarni. Nyilván, ha kiesik a kerék, akkor el kell vinni szerelőhöz, meg általában, nem szabad ignoránsnak lenni, de minden csip-csup üggyel egyszerűen nem lehet és nem is kell foglalkozni.
Elolvasva, hogy pontosan mi ez az Asperger-szindróma, egy jó része rám is igaz amúgy. A végén még én is olyan vagyok. És? Ha holnap rám mondaná egy doki, hogy igen, attól még ugyan az az ember lennék mint tegnap.
Persze az is igaz, hogy mindent meg kell tenni, hogy az ember jobban érezze magát és ha valami gátolja ebben, akkor az ellen tenni kell, ha lehet.

Nálam nem lenne feltétlenül kizáró ok. Mármint egy súlyosabb autistával valószínűleg nem kezdenék, de egy aspergeressel (mint te is) igen. Amúgy lehet én is az vagyok enyhén (de egy kicsit szociális fóbiás biztosan :)
28/f
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu