Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Akik lefeküdtek az autósiskola oktatójukkal, hogy átmenjenek a vizsgán, azok könnyen átmentek rajta lelkileg? 19/l
41 adott esetben egy óvatos, figyelmes ember simán megbukik a vizsgán csak azért mert "nem elég dinamikusan vezet" vagy ügyetlenül parkol.
Egy apuci kicsifia BMW huszár akinek 18 évesen a s. gge alá rakják a BMW-t, átmegy elsőre. Hogy aztán 80-al repesszen a városban, jobbról előzzön, stb.
Az oktatás színvonala a béka s . gge alatt tényleg, de ezen nem segít 40 túlóra, milliói erre meg senkinek nincsenek. A vizsgán nem a vezetéstechnikéát kéne nézni (az majd úgyis meg lesz 20-30 000 km után) hanem egy pszichológust kéne beültetni a kocsiba aki figyeli hogy az illető hogyan reagál egy-egy forgalmi helyzetre.
#42, teljesen igaz amit mondasz
amikor apuci kicsi fiacskája alig 18 éves de, már ott van alatta a több milliós bmw vagy merci, vezetni nyilván nemtud, hiszen 30 óra után még nincsen annyi tapasztalata az embernek, de ő játsza a kiskirályt, aki luxusautókkal mászkál vagy adott esetben rohangál a városban
a másik véglet meg az ha egy átlag 40 év körüli hapsi marha nagy terepjáróval leszorítja a többit az útról, mert azt hiszi, hogy ő valaki és megteheti
sajnos a mai világban már minden hülyének lehet jogsija, és ezért van annyi baleset
Nem vezetnek jobban. Azt kell figyelembe venni, hogy 30-valahány vezetésóra után SENKI nem fog megtanulni vezetni. Lehet okoskodni hogy én igen, meg a nagyapám Trabantját vezettem a tanyán, meg 0 hibám volt, de köze nem lesz a közlekedéshez, bármennyire is 0 hibaponttal megy át a vizsgán.
A biztonságos vezetés tudás úgy 2-300.000 megtett km után alakul ki.
Addig minden út potenciális életveszély. Csak a saját és a többi sofőr józan ítélőképességén múlik az élete. Nem a rutinon, meg hogy hogyan kezeli a váltót, hanem hogy a többi (már tapasztaltabb) sofőr éppen odafigyel-e. És legfőképp hogy az illető, mennyire tartja be a KRESZ alapszabályait. Nem az obskúr hülyeségekre gondolok, hanem amik fontosak: elsőbbség, követési távolság, láthatóság, sebességhatárok betartása, táblák stb.
A KRESZ szabályai nem véletlenül vannak kitalálva, a követési távolság az egyik legfontosabb dolog, ha azt betartanák, kb 0 baleset lenne. Ugyanez igaz az elsőbbségre, jobbról előzésre.
HA egy újonc, legyen bármennyire is öügyetlen, de hogy még a váltót se tudja normálisan kezelni, viszont betartja a követési távolságot, meg tartja a sávot, és megáll a pirosnál, gyakorlatilag semmi esetre sem tud balesetet okozni.
Épp ezért nem tartanék szoksásos autós vizsgákat, csak és kizárólag pszichológiai felmérést. Ha az illető ült már 30-40 órát autóban, valószínűleg már tudja hogy a STOP táblánál vagy a piros lámpánál meg kell állni. Ez egyébként egy biciklisre vagy gyalogosra is igaz, ők se vizsgáznak, mégis megállnak a piros lámpánál.
ellenben az autó veszélyes üzem egy gyalogoshoz képest, és mint a fegyvereknél is, itt se azt kéne nézni hogy az illető halálpontosan céloz-e 200m-re (esetünkben, pöccre beáll-e egy olyan helyre egy kombival ahova egy Smart se tudna) hanem hogy pszichológiaialag alkalmas-e a vezetésre.
Azok, akik indulatosak, beképzeltek, azt hiszik magukról hogy jobban vezetnek mint a másik azoknak nem kéne jogsit adni.
Aki kicsit ügyetlenebb, de betartja a szabályokat, lassan megy, óvatos, annak meg adnék.
na mivan apuci kicsi fiacskái, betalált a válaszom?
#44 voltam :)
47#
Semmi.
Mikor lesz Z4 esed papi?
#48, soha
nem szeretem a BMW-t
csak a baj van vele
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!