Deichmannba visszaveszik a cipőt, ha meggondoltam magam?
Kb 2 perc volt megtalálni a választ google segítségével:
MIT TEGYEK, HA NEM AKAROM MEGTARTANI A RENDELÉST?
Amennyiben úgy döntesz, hogy a megrendelt terméket mégsem szeretnéd megtartani, úgy az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésedre:
• A megrendelt terméket sértetlenül, lehetőleg eredeti csomagolásában 14 naptári napon belül hiánytalanul bármely magyarországi Deichmann üzletbe (több mint 100 üzlet országszerte) ingyenesen visszaviheted.
• Elállás esetén az üzletben a termék vételárát készpénzben visszafizetjük.
• Kérjük, mindig vidd magaddal a rendeléskor a csomagban talált, a termékhez tartozó, kitöltött visszáru nyilatkozatot.
• Amennyiben méretcserét szeretnél, úgy kérjük, hogy hívd ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon: 06 80 / 840 840 (hétfő - péntek: 08:00 - 17:00). Az ügyfélszolgálaton dolgozó kolléga segít megkeresni azt a Deichmann üzletet, ahol az adott termékből van még készleten az számodra megfelelő méretből. Amennyiben kéred, úgy az üzletben félreteszik számodra a megfelelő méretet. Az online rendelt terméket lehetőleg eredeti csomagolásában a kitöltött visszáru nyilatkozattal vidd be abba az üzletbe, ahol félretették számodra a jó méretben lévő terméket. Az üzletben dolgozó munkatársak visszaveszik az online rendelt terméket, és átadják neked a megfelelő méretben lévőt.
• Reklamáció esetén kérjük fáradj be bármely magyarországi Deichmann üzletbe. Az üzletben kollégáink segítenek megoldani a felmerült problémát.
Ha mégis vissza szeretnéd küldeni a terméket az online shop raktárába, úgy azt a saját költségeden kell megtegyed.
• Választhatsz a több mint 400 GLS csomagpontok egyike közül, vagy feladhatod csomagod postai úton is.
• Kérjük, a csomagot címezd az alábbi címre:
Deichmann
c/o Fiege Kft.
Campona u. 1.
1225 Budapest
• Ne feledkezz meg a kitöltött visszáru nyilatkozatról sem. Kérjük, mellékeld ezt is a csomaghoz.
• Utánvétes, portóval feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni.
• A rendelés vételárát a csomag Online Shop raktárba beérkezése után 14 naptári napon belül visszautaljuk a megadott bankszámlára.
• A visszaküldés költsége minden esetben a vevőt terheli.
• Amennyiben utánvétes fizetéssel vetted át a rendelést, úgy kérjük, töltsd ki a visszáru nyilatkozaton a bankszámla adatait is, hogy oda tudjuk visszautalni a vételárat.
Amennyiben reklamáció miatt szeretnéd visszaküldeni a terméket, úgy kérjük fáradj a termékkel bármely magyarországi Deichmann üzletünkbe. Reklamációt csak személyes úton, üzleteinkben áll módunkban kezelni.
Ha további kérdésed lenne, kérjük hívd ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon: 06 80 / 840 840 (hétfő - péntek: 08:00 - 17:00).
Köszi, de tapasztalatok érdekelnének.
Nem online vettem, hanem személyesen üzletben május 2-án.
Ha nem neten vette és nem gyári hibás termék, akkor nem kötelesek visszavenni.
Egy próbát megér, de kétlem, hogy visszacserélnék.
Állítólag a Deichmann az egyik legbunkóbb ilyen téren. Gyakran hallottam, hogy még hibás terméket sem vették vissza.
Miért ne vennék vissza?? XD
Badarság amit írnak.
Én 1 hete vittem vissza egy cipőt, mert meggondoltam magam. :)
A lènyeg hogy utcàn ne legyen hordva. Ha csak bent a házban volt rajtad pàr percet, akkor siman vissza veszik.
En annyit modtam hogy méret probléma miatt szeretném visszaadni. Megkérdezték hogy szeretnék e másik cipőt vagy pedig a pénzt kérem-e vissza.
A pénzt valasztottam kb 3 perc volt az egész!
:)
Szóval ennyit arről hogy nem veszik.... :D
#4
Egy jóideje hordtam a csizmám, mikor éreztem, hogy valami nagyon szúrja a lábam. Kiderült, hogy egy rosszul elkalapált szög volt benne. Megnézték és egyből visszaadták az árát.
9-es
Akkor is badarsàg. Hiàba linkelgetsz ide bàrmit!
Ha utcán nem volt hordva a cipő, akkor simàn vissza veszi a Deichmann!
Párom cipőjét 2 hónap elteltével is vissza vették! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!