Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Nyári gyakorlat "állásinterjú"...

Nyári gyakorlat "állásinterjú". Mit vegyek fel?

Figyelt kérdés

Személyes megbeszélésre megyek hamarosan nyári gyakorlat miatt egy céghez. Mivel kezdő vagyok, valószínű, hogy valamilyen irodai munkát fognak rám bízni.

Még javában fősulira járok, és elég lazán szoktam öltözködni, nem nagyon vannak elegáns gönceim. És nyilván nem is akarok full üzletasszonyosan megjelenni, hiszen csak egy pár hónapos munkáról volna szó.

Mi lenne az az öltözék, ami elegáns, mégsem túlzás? Szerintetek?

23L


2010. máj. 22. 10:51
 1/3 anonim ***** válasza:

blúz és szoknya, szandállal (nem gladiátorszandál, hanem a "hagyományos" fajta). Ha van, akkor inkább arany vagy ezüst ékszerek, nem nagy bizsuk.

Ezzel az öltözékkel gyakorlatilag bárhol biztosra mész, legalábbis nekem eddig bevált :)

2010. máj. 22. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Én is most voltam.

Egy kockás, de nőcis ing volt rajtam, meg egy színben hozzáillő egyenes szabású nadrág.

Sajnos szar volt az idő, így egy utcai cipő nevet viselő sportcipő volt rajtam.

Nem kell annyira kiöltözni, valami elegánsabb blúz szerintem elég.

Mondjuk ahol én voltam, ott már mail-ben lebeszéltük előtte, szóval nem attól függött hogy mit produkálok az "interjún" (mondjuk nem irodában leszek.... :) )

Ja, esetleg vmi kosztümfelső jól nézne még ki :)


Sok sikert!


21/L

2010. máj. 22. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

szia!mindenképp elegánsabb nadrág, lehetőleg fekete, szürke vagy sötétkék. Ami a felsőt illeti, egy inggel sosem tudsz melléfogni, de valami komolyabb és csinosabb felső is megfelel szerintem.A lényeg, hogy ne legyen harsány színű. A kosztüm felső is jó ötlet, ha rosszabb az idő.


Sok sikert az interjúhoz!

2010. máj. 22. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu