Neten vettem egy táskát, ami hibátlannak volt hirdetve, mégis tele van hibákkal. Ötletek?
Figyelt kérdés
Az eladó konkrétan megmondta, hogy nem hajlandó visszavenni/visszafizetni, és a hibákat is tagadja. Sajnos nem az a fajta vagyok, aki az ilyet el tudja fogatni (nem bírom elviselni az ilyen utolsó embereket) és ötleteket szeretnék kérni, hogy hogy lehet visszavágni. Jelenleg facebookos üzeneten gondolkodom az adatlapjára, de azzal az a gond, hogy tudja a nevem és a lakcímem. Esetleg ami még segítség lehet, az az, hogy tudom, hol dolgozik. A válaszokat előre is köszönöm!2016. ápr. 4. 16:39
1/4 anonim válasza:
Hol vetted? Vatera vagy fészbúk...? Messze lakik ahhoz hogy felkeresd? Hogyan fizettél?
2/4 A kérdező kommentje:
Gardróbcserén. Igen, sajnos messze lakik, egyébként már ott állnék a házuk előtt...(előre)utaltam a pénzt
2016. ápr. 4. 17:10
3/4 anonim válasza:
És mit írsz? Hogy a táska hibás? O meg azt fogja mondani hogy nem az. Mire mész vele? És a munkahelyen? Felhivod hogy atvert? Bizonyítani tudod? Nem. Meg ő perelhet téged hogy rossz hírét keltem.
Meg te jársz rosszul. Tanulság.: személyesen kell vásárolni az ilyen gardrobcsere jellegű szar oldalakat meg el kell felejteni. Ha használt cucc kell menj turkaloba és akkor nem ér csalódás.
4/4 anonim válasza:
Ha hibák vannak a táskán azt fényképezd le és linkeld be a fészbúkjára.
Gardróbcsere oldalon is jelentsd, persze képekkel bizonyítva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!