Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » Deichmann reklamáció, avagy...

DukePool kérdése:

Deichmann reklamáció, avagy ti hogyan kezelnétek?

Figyelt kérdés
Vettem a Deichmannban egy papucsot, ami 3 or átesett egy cserén mert 4-5 hónapon belül szétesett. Én már az első csere után pénzt akartam vissza de csak vásárlási ajándék utalványt adtak volna korlátozott levásárlási idővel, pénzt semmiképp, illetve cserét. A 3 ik esetben a 7 ik hónapban esett szét a papucs, sebaj gondoltam újra csere. A boltban viszont az alábbival szembesültem. Csere nincs be kell vizsgálni. Jó de minek 2 év a garancia. Törvény, be kell vizsgálni. Jó mondtam én vizsgáljuk. Mire ők 6000 Huf. Jó fizetem, nem gond. Mire ők, de nekem kell mindent intézni! Mondtam nekik hogy rendben, hozok egy szakvéleményt egy cipésztől. Nem az nem jó, Dunakeszire kell elmennem mert ott van szerződéses partner aki ezt vizsgálja. Mire én hölgyem kispesten lakom nincs közelebb semmi. Nincs, nem tudok róla jött a válasz. Jó mondtam akkor már ingerültebben, számoljunk. Kispest-Dunakeszi oda vissza legalább 3-4 órás út plusz az ügyintézés mondjuk 30 perc. Jó eséllyel nem dobnak el mindent amikor én odamegyek hogy meglegyen a szakvélemény, így otthagyom terméket és mondjuk 15-30 napon belül értesítenek hogy mehetek a szakvéleményért, ez újabb út, és egy újabb nap. Tehát emiatt ki kell vennem összesen 2 nap szabadságot, amit másra is fordíthatnék, és mivel én alapból kerékpárral járok a munkahelyemre, de nyilván Dunakeszire nem fogok kitekerni oda pár átszállás és buszozás után elérhetek, vagyis az utvonalterv.hu szerint 1 busz 1 metro, 1 vonat. Költség kb. 1500 Huf ez egy út. Mivel vissza is kell jönnöm és ezt 4 er el kell játszanom az legalább 6000 Huf összeg + a 2 nap kényszerszabi. És a 6000 HUF os vizsgálati díj. Milyen költségtérítésre számíthatok viszek munkahelyi igazolást, hogy a szabimat a Deichmann tudja fizetni, illetve utazási jegyeket. Nyilvánvalóan csakis egy jogos panasz esetén. Mire a hölgy. SEMMIT NEM TÉRÍTÜNK! csakis a 6000 Huf os vizsgálati díjat ha nekem lesz igazam. Azt is megkérdeztem hogy ezt rajtuk keresztül nem e lehetne intézni elutasító választ kaptam. Beírtam a panaszkönyvbe azt mondták 15 napon jelentkeznek, ezen már bőven túl vagyunk nem jelentkeztek. A fogyasztóvédelmi törvény szerint nem létezik az a szó hogy LEVÁSÁRLÁS. Csak a csere, vagy a pénz vissza. A Deichmann engem meglopott, átvert, hazudott! Senki ne vásároljon ott mert nem korrekt cég. A vevő csak addig kell neki amíg fizet, és megveszi a silány termékeit! Mindez a kispesti KÖKI terminálban történt.

2014. máj. 25. 20:32
 1/6 anonim ***** válasza:

Röviden annyi: Nekik van igazuk. / hónapig hozzájuk viszed és a saját cipészük javítja a cipőt és visszaadják a pénzt. 6 hónapig a törvény azt mondja hogy feltételezni kell hogy a gyártási hiba miatt ment tönkre.


6 hónaptól- 2 évig viszont neked kell bizonyítanod hogy a hiba gyártásból ered és nem te tetted tönkre.


Ezáltal Neked kell fizetned a bevizsgálás díját illetve neked kell intézned, utaznod stb. A szakvélemény vagy azt mondja majd ki hogy neked van igazad vagy azt hogy a boltnak. Az fizeti a bevizsgálási díjat a végén aki a vesztes fél pont mint egy bírósági tárgyalás esetén. A felperes előre fizet aztán ha nyer a másikon behajtják.


Mellékesen szerintem egy deichmannos papucstól pont jó ha kibírta azt a 7 hónapot.

Kínai minőség, kínais árakon. Ez persze magánvélemény.


Mi a 25 ezres Nike cipővel jártunk így szintén 7 hónap után a Hervisben. Annyi különbsggel, hogy ők inézték volna a szállítást de nekünk előre kellett volna 7000 ft bevizsgálási dijat fizetni, eredmény 30 naptári napon belül lett volna. Mi azt mondtuk akkor b*sszák meg, szinte 100% hogy nem nekünk adtak volna igazat, és akkor nem csak a cipő kuka hanem azt a pénzt is bukjuk.

2014. máj. 25. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Amit leírsz az helyes is lehetne, és több szempontból egyet is értenék vele ha ez történik. Azonban 2 er tönkrement a termék 6 hónapon belül. Mindkét esetben cserét ajánlottak fel, vagy az általuk kibocsájtott utalványt. Én a csere mellett döntöttem mert a termék ára változott, illetve nem volt olyan termék a boltban amit szivesen megvettem volna helyette. Azonban ezzel az a helyzet, hogy a magyar fogyasztóvédelmi törvény azt a kifejezést nem ismeri hogy levásárlás. Ezt semmilyen formában nem megengedett, vagyis ha a vevő nem kíván élni a csere lehetőségével a készpénzt kell visszaadni amennyiben a kereskedő nem eszerint jár el azzal a vásárlót súlyosan megtéveszti, félrevezeti.


Persze hogy ez történt nehéz bizonyítani de ez történt hiszen nem egyedül mentem.


A 6 hónap utáni "vevő bizonyít és minden költséget áll..." dologgal kapcsolatban sincsen gondom, hiszen én ez elől nem zárkóztam el. Viszont az hogy a 6000 Huf os bevizsgálás feletti járulékos költségek nincsenek számomra fedezve az már fájt, még akkor sem ha jogos a panasz. Az hogy a bolt (pedig én felajánlottam) nem küldte el a papucsot és intézte saját logisztikán belül ez megint nem egy kereskedői hozzáállás. Nyilván így akarja a bolt a reklamációs stasztikát javítani, hiszen ezt senki nem vállalja. Az még külön hab a tortán hogy a reklamációs bejegyzésemre sem reagáltak, az általuk szabott határidőn belül. Úgy gondolom az üzlet nem tiszteli a vásárlóikat. Bizonyára van más tapasztalat is....


Az hogy a bolt olyan terméket forgalmaz, ami nem üti meg azt a mércét, hogy egyáltalán terméknek lehessen nevezni, és vállalja érte az EU-ban elfogadott kereskedelmi törvényben meghatározott feltételeket az úgy gondolom ne az én gondom legyen. Azt nem fogadom el hogy olcso terméket veszek és azzal együtt vegyem tudomásul hogy az biztosan rossz lesz. Ez csak Mo.-n divat. Én sokat dolgoztam más országokban, de mondok egy példát is. Német o. ban a "JAA"-s elnevezésű (olyan mint nálunk a "Tesco gazdaságos") cukrozott kakaópor minőségben és árban is nagyon üti a magyar Nestle "nyuszis" kakaóport. És ez a mosóporukra is igaz.


Viszont nem az összeg a zavaró tényező, hanem az hogy ezt megtehetik, és kijelentik ha jogos a panasz sem térítik meg a járulékos, számlákkal, és tényekkel igazolt költségeimet. Nekem a Deichmann ne rabolja az időmet, és másnak se.


De mint ahogy írtad a pénz visszaadást, ezt nem kaptam meg. Sajnos az első két esetben nem néztem utána a fogyasztóvédelmi szabályozásnak, ha én azt akkor tudom a jogszabályi hivatkozással élek. És elfelejtem a Deichmann-t.


Egyébként nekem idén pont egy Timberland cipőm ment tönkre 1 év után. Szó nélkül bevizsgálta az Office Shoue és intézte a reklamációt, pedig nem is Magyarországi vásárlás volt. Semmilyen + költséget nem akartak rám verni, sőt közölték velem hogy nem kell aggódni mert egyszer egy Debreceni ügyfélnek, aki Budapesten vett egy terméket ami tönkrement, minden költségét állták a reklamáció során.


Ha a Deichmann nekem azt mondja hogy hagyjam ott a papucsot, fizessek 6000 Huf + X Huf logisztikai költséget amit elveszítek akkor ha a panaszom nem jogos szó nélkül elfogadom. De nem ezt tették. Szándékosan olyan irányba tereltek amit reményeik szerint biztosan nem járok be mert ahogy írtad, előreláthatólag nem fog számomra kifizetődni, a járulékos költségek, és az idő miatt.


Úgyhogy azt mondom most is, nincs igaza az üzletnek.

2014. máj. 26. 17:02
 3/6 A kérdező kommentje:

Nos a következő a fejlemény. A Deichman csoprtnak belinkeltem ezt a (gyik) kérdést és megkértem hogy fejtsék ki nyilvánosan a véleményüket az üggyel kapcsolatban.


Helyette email értesítést kaptam melyben a hibájukat nem ismerték el, viszont felülvizsgálatra hivatkozva, megkértek hogy vigyem be a terméket, és pénz vagy csere lehetősége mellett érvényesíthetem a fogyasztói jogaimat.


Ez egy nagyon korrekt lépés a részükről... de sajnos már későn. Én az ügyvédem tanácsára regisztráltam egy ügyfélkaput, és ott panaszt tettem a cég ellen.


Rám az is jellemző hogy ingyen nem mozdulok meg. Engem 2 er palira vettek, mert nem voltam tisztában az aktuális fogyasztóvédelmi szabályozással, illetve most is megtették ezt.


Kellemetlen helyzetbe hoztak az üzletükben, és mosolyogva nézték végig ahogy szétb...sz az ideg. Miközben a reklamációt megírtam.


Közben postai úton is jött egy levél megerősítésképpen az email re.


Felülvizsgálták a problémát...


Miközben a problémát nem volt szükséges felülvizsgálni, a probléma adott volt, én partner voltam mindenben, helyette megfuttatak, és most nagylelkűen mikor én ebbe már több órát, és némi üzemanyagot, és egyéb összegeket beleöltem, akkor közlik hogy végül is igazam van...


És ha nem ezt teszem? És a többi ember aki belenyugodott az ilyen válaszokba?


Többet már nem írok a kommenthez az ügy rendezés alatt.

2014. jún. 4. 18:20
 4/6 anonim válasza:
csak úgy mondanám hogy most tudtam meg hogy ha valakinek nem jó ez a két bevizsgáló akkor az igazságügyi minisztérium honlapján találhat igazságügyi szakértőket, többe fog kerülni mint a hoffer meg a másik de meg lehet próbálni, ha azt hiszik hogy a hofferék le vannak fizetve.
2017. márc. 8. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:

Igaz regi a kerdes de eroteljesen bologatok.

En mar tobbszor megjartam a Deichmannal, de soha tobbet nem veszek ott ilyen silany termeket.

A mai tortenet:

9000 ft-ert vettem egy teli, vizallo cipot a fiamnak pontosan egy hete. 5 az ÖT napig hordta, ami annyit jelent, hogy elment a 15 percre levo suliba es hazajott, mert ott benti cipoje van, tehat nem is hasznalta, csak ennyit.

Mindket cipo talpa valik le, mert elengedte a ragasztas. Az egyiken egy oldalon, a masikon mindket oldalon.

Ma visszavittem. Mondom mi a szitu, az arrogans uzletvezeto ugy indit, hogy holnap jon a cipesz akkor viszi megragasztani. Mondom holgyem ezt senki nem fogja ragasztgatni, mert ez nem igy mukodik, hogy egy 5 napos cipot mar viszunk is ragasztani es el van intezve. Nem 5 napra vasaroltam cipot, ha toldozott foltozott cipot akarok venni, akkor elmegyek egy turkaloba es megveszem.

De csak jon a dumaval hogy javitani lehet, marhara nem erdekelve, hogy nem 5 honap utan hanem 5 nap utan tonkrement.

Kerdeztem, ha megragasztjak es egy het mulva ujra tonkre megy akkor ujra es ujra hozhatom hetenkent a cipot ragasztgatni? Csak jott a hivatalos dumaval, szazszor megkerdeztem hogy igen vagy nem, de ezt a ket szot nem ismeri a holgy.

El lett kuldve bevizsgalasra. A papirra 2 nappal azelotti datumot irt vasarlas idopontjanak, mint amikor vettem. Nem volt hajlando javitani, mert hogy ugyis ott van a blokk mellette. Nem hiszem hogy blokkal egyutt kuldik bevizsgalni.

Gyanitom az jon vissza hogy en csesztem szet, de akkor tovabb megyek, nem hagyom ujra magam.

Ugyanis egyszer mar visszavittem egy 1 honapos nike cipot, aminek a varrasa szetment. Mondtak, hogy ezt nem tudjak javitani, elkuldik vizsgalatra. Az jott vissza, hogy ez nem vizallo cipo, es en biztos kimostam!!!!! ezert ment szet a varras. Ilyet allitani???? Feltetelezni? Ilyen nem tortent, mert sosem mosok cipot ki. Egyebkent azt sem ertem, hogy a viztol hogy mehetne szet egy varras.

Egyebkent a majmoknak 10 ezer ft-ert vizsgaltak be egy 10 ezer ft-os cipot. Megeri ezert ezt muvelni? Nekik a vevo csak addig fontos mig fizet. A Humanicba szo nelkul vissza adtak a penzt.

Ocska, silany minosegu cipoik vannak, most mar soha tobbet nem veszek ott!

Ja es beirtam a vasarlok konyvebe, kerdeztem a holgy nevet, erre cinikusan oda dugja az orrom ala a nevtablajat, hogy o Emese, az uzletvezeto.

Hat, koszonjuk emese....

2017. nov. 27. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hogy a cipő bevizsgálásért fizetnem kell? Mert ma visszavittem egy FILA cipőt abba a reményben hogy majd visszakapom az árát vagy csere. De azt mondta hogy elküldik bevizsgálásra. De azt nem mondta hogy így hogy garanciás akkor fizetnem kell vagy nem.
ápr. 27. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!