Mi van mostanában a sinsay oldallal?
Velem is ez volt. Feladtam a rendelést, online fizettem. Több dolgot rendeltem, és jött egy email, hogy visszautalnak X összeget, mert 2 termék nem volt.
De elmentettem kedvencekhez, és folyamat láttam, hogy elérhető. Van, ami meg egyik napról a másikra fogy el, nincs is figyelmeztetés, hogy alacsony készlet.
És amúgy igen, Olaszországból rendeltem csomagot, két nap alatt itt volt...
A sinsay eléggé jól pörög offline. Egyadott àrukészlet van, a java a boltokban.
Miért nem mész le egybe és veszed meg?
3as,mondjuk mert 64 km-re van tőlem a legközelebbi, és nem tehetem meg hogy csak egy vásárlás miatt elautozzak vagy buszozzak kisgyerek mellett. Legfeljebb ezzel azt érik el,hogy offline se leszek kíváncsi rájuk többet.
De már vagy 2 éve rendelek tőlük, lassan 3,és sose volt ilyen gond,csak mostanában. Ezért gondolom hogy komoly gond lehet náluk. Minden téren.
Szerintem is nagyon gáz mostanában a sinsay, én konkréten július 13-án rendeltem, online kifizettem és már 5 napja azt írja, hogy a futárra vár..
Elvileg 19 és 30 között lehet majd átvenni az üzletben, nevetséges.. 30-a még kerek egy hét és így is már 10 napja rendeltem..
És akkor csak imádkozom, hogy ismét ne rommá törve kapjam meg.. Ennyi idő alatt kínából 2x megjön. Soha többet a büdös életben nem rendelek innen semmit..
Én is vidéken lakom, itt nincs boltjuk. 3 hete rendeltem, azóta nem kaptam meg.
Június elején volt olyan, hogy 4 hét után rájuk írtam, a csomagom miatt, mire közölték, hogy megsérült a futárnál, nem tudták kiszállítani.
Azt hiszem, én befejeztem a sinsaytól való rendelést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!