Kezdőoldal » Szépség és divat » Öltözködés » A Lagerfeld mikor és miért...

A Lagerfeld mikor és miért vált ilyen olcsó prolimárkává?

Figyelt kérdés
Hogy a Széll Kálmán téri villamosmegalloban kb minden második tinilányon fehér copfos figurás műbőr Lagerfeld cipo van..

2023. febr. 9. 13:52
1 2
 11/13 A kérdező kommentje:
Na igen, en is azt látom, hogy státusszimbólumként viselik a 4-6-os megállóban, hogy íme én premium márkát hordok, de valójában azt mutatja, hogy erőn felül vetetett a szüleivel egy prolilehúzó (gazdagnak olcsó, szegénynek drága) műbőr szrt, ahelyett h vett volna belőle 2-3 pár akciós vans-t.
2023. febr. 11. 13:32
 12/13 anonim ***** válasza:

11

A designer brandek már csak ilyenek. Nem a minőségről szólnak, hanem arról, hogy felépítenek sok pénzzel egy jól csengő márkanevet aztán a tömeggyártott kínai hulladékot adják el brutál felárral.

2023. febr. 11. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
100%
A hugo bossnak, a calvin Klein-nek és sok egyéb márkának van “proli vonala”. Pl., amikor 1 meteres betukkel rairjak a polora, hogy “Hugo Boss” vagy hasonlok es kb 60.000 forint. Viszont a valosagban a Hugo boss es hasonlo markak olyan gyonyoru magas szinvonalu dolgokat is kepesek gyartani…amiket a kifutokon latsz. A lagerfeld vagy mi erre fix nem kepes.
2023. febr. 11. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!